![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even 'n schnelle een foto-update van vandaag:
Kofferruimte uitgeruimd en schoon gemaakt ![]() Vloer kaal & schoon gemaakt ![]() Matten en stoel erin ![]() ![]() Metalen klink met houtmotief ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() zo jij kan slecht stil zitten
![]() ziet er goed uit ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ik ben verliefd (L) ik zal Leen van Frisia moeten aanspreken indien mogelijk
![]() ![]()
Skoda Superb 2022 ![]() Fiat 500C ![]() Harley Davidson Electra Glide 1987 ![]() Last edited by Emiel : 04-07-2008 at 20:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() & de tweede stoel erin ![]() Quote:
Bel Leen maar op; zou leuk zijn als de auto naar echte liefhebber gaat. Ramen laat ik er vooralsnog uit; is wel makkelijk werken dit ![]() Last edited by Skeez : 04-07-2008 at 22:00. |
|
||||
|
||||
![]() Kijk die twee stoelen dan.... het is gewoon romantisch...
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog vorderingen... (vast wel)
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die Ludolfs ![]() Quote:
Niet echt, maar zal even kijken of ik jullie nog op wat foto's kan trakteren... ![]() edit: nog een foto van het ophalen; ![]() Net uit de schuur getrokken. Stond in goed gezelschap; stond naast een vroege T3 en in de ruimte ernaast stonden 2 Kevers en een MGB. Last edited by Skeez : 06-07-2008 at 11:55. |
|
||||
|
||||
![]() heb je ook een foto van de motor-ruimte? en zit de orginele achterruit er nog bij? (zonder achterruit verwarming)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het onder de motorkap nog niet schoongemaakt; maar ziet er allemaal goed & hard uit ![]() ![]() ![]() Heb er een hoop onderdelen bij; achterruit niet tegen gekomen. Maar er zit wel een schakelaar van de achterruitverwarming op het dashboard; ![]() Last edited by Skeez : 07-07-2008 at 23:21. |
|
||||
|
||||
![]() Kwam erachter dat ik tot nu toe voornamelijk alleen maar foto's van de rechterkant heb. Daarom de Golf nu maar even opzij geschoven om foto's van de linkerkant te maken
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() De auto staat nu officieel te koop;
klikkerdeklik |
|
||||
|
||||
![]() Leuk karretje! verkeerd ondanks dat hij er raar en meerkleurig uit ziet in goede staat.
Jammer dat je m zelf weg doet, ding is geld waard.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vind zelf ook jammer dat 'ie weggaat. Maar kan de auto niet geven wat 'ie verdiend. Ik heb 'm nog niet op MP gezet omdat ik hoop dat iemand van VF 'm wilt hebben, zodat ik d.m.v. dit forum op de hoogte blijf van de vorderingen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goede insteek dat je m alleen op dit forum te koop hebt gezet.
Op marktplaats weet je nooit waar of de auto zal terrecht komen, wie weet wordt ie dan als rally-auto gebruikt.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag is de Golf verkocht en opgehaald.
Gelukkig hebben we de foto's nog ![]() Laatste foto's van de '75er Golf: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha...leuk!Was zelf vergeten om foto's te maken
![]() Onderweg nog achtervolgt,tot aan de stalling,door een jongen die vroeg wat de plannen waren met de auto,hij had interesse in de bumpers...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Chris, ga je een nieuw topic aanmaken? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is wel grappig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan wel een topic starten....maar Golf staat in de stalling nu,ga eerst een garage bouwen achter mn huis,en als die klaar is,komt de Golf naar huis...en dan gaan we eens kijken hoe en wat we precies gaan doen.Dus zal nog wel een half jaar tot een jaar duren voor er uberhaupt gestart gaat worden.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, dan wachten we toch gewoon ff ![]() ![]() |