![]() |
|
||||
|
||||
![]() goud, auto, zwart..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is niet altijd goud wat er blinkt ronnie ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee wit blinkt ook hahaha..Of een kaal hoofd hahaha
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() Hebben jullie misschien voorbeelden van een 165/50/15 band om een 7j velg ??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() niet heel duidelijk, maar ach:
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik was ff beetje te lui om de zoekfunctie te gebruiken....
Voorbeelden genoeg.... ![]() Bedankt !!! |
|
|||
|
|||
![]() Shit, Moet ik de binnenkanten van de randen ook nog polijsten....
![]() ![]() Heb nu 2x 165/50/15 nankang binnen, hoop dat de volgende 2 ook snel volgen.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat wordt poetsen jonge
![]() heb je intussen al wat gespoten?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja inderdaad poetsen. Maar goed, beter nu dan dat straks de banden er omheen liggen en ik me zit te ergeren aan die lelijke binnenkant van de randen... ![]() Nee, heb nu 2 harten matzwart gedaan en gooi daar alvast 2 banden omheen om te kijken hoe het staat. 2 wielen moeten helaas gericht worden, bleken een redelijke slag te hebben. Bevalt het me niet kan ik ze altijd nog een ander kleurtje geven... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Service van autobandenmarkt is trouwens super
![]() Kreeg vandaag al mijn andere 2 banden binnen. Heeft uiteindelijk maar 4 dagen geduurd na bestellen... |
|
|||
|
|||
![]() voorlopig zijn nu 2 wielen met banden klaar, alleen naafdoppen regelen en monteren. Hier wat foto's:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit! Zelf ook tevreden of toch liever andere kleur gehad? Ben benieuwd hoe het onder de auto staat in real life..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik weet het nog niet helemaal ![]() Ben zeker wel tevreden hoe ze er nu bij staan. Staat waarschijnlijk toch ook wel netjes met zwarte bumpers en strips enz... |
|
|||
|
|||
![]() kan ik hem nog redelijk omlaag gooien met m'n standaard wielen en 175/50/13 banden aan de achterkant ??
Of zou dat zeker aan gaan lopen ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik rij in me golf 1 met de laagste stand van het schroefset (nog met hulpveren) en loopt niet aan en ik heb rondom ook 175/50/13 op verbreed staal. Ik heb eerder problemen met de bodemvrijheid dan met de wielkasten ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() huh
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Haha, nee hoor. Maar m'n handen jeuken om de schroefset te monteren en er zijn pas 2 velgen klaar... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha
![]() ![]() ![]() Mocht je het toch doen, is een fototje wel op zijn plaats ![]() ![]() Hahaha volgens mij rij je dan echt voor joker ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja maar de rolomtrek van 15 inch met een 165 50 15 band is kleiner dan een 13 inch met 175 70 13...
|