![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmmm, dan zal ik dat ding vast wel eens hebben horen brullen, ik woon in Lewenborg... Maar kennen? Neh.
|
|||
|
|||
![]() heeft geen vr6,heeft een blauwe golf3 1800 of zo.heb al eens met em gepraat op een mini meeting in zwolle.snap niet dat ie mensen zo durft op te lichten.
als die 1,50m groot is mag die blij wezen. |
|
||||
|
||||
![]() Heeft iemand een foto van zn auto?
|
|
|||
|
|||
![]() Dat projecttopic is toch ergens op VWforum? Is dat wel zijn auto dan ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kleiner dan 1,50m en blauw?? ik zeg een SMURF! (of was zn auto blauw...? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Z'n moeder heeft voor €15.-boodschappen bij de AH gedaan,en kwam met hem thuis. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() aah die S. staat dus voor smurf
|
||||
|
||||
![]() gezien in veldhoven...http://verzamelen.marktplaats.nl/po...&fta_ind=1&fs=1
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dreigsmurf
|
||||
|
||||
![]() Quote:
haha Lol(smurf) |
|
|||
|
|||
![]() zijn nummer stond gewoon in zijn topic op vwforum..... hahahaha een smurf met gsm... ze gaan wel met de tijd mee
Last edited by Tjaap : 28-02-2008 at 11:59. |
|
||||
|
||||
![]() Maar heeft er iemand misschien een foto van deze smurf mobiel...??
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou als hij aan komt smurfen in zijn Golf dan smurf ik voor mijn leven, voordat ie heel hoog moet smurfen om in mijn kuiten te kunnen bijten. Ik zal wel een ladder voor hem meenemen, dan kan hij tenminste weer in zijn auto stappen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat nummer heb ik even verwijderd, anderen waarschuwen is 1 ding.. een hetze opzetten tegen die persoon is een tweede..
|
|||
|
|||
![]() my bad.... dacht dat het handig was voor degene die opgelicht was... had beter een pm kunnen sturen.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Grab your torches and pitchforks ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hee,volgens mij heb ik deze jongen wel is gezien op de meet in hoogeveen toen..heet hij op het vwforum niet dyfine alias fububoy ofzo??
als het die jongen is dan had ik dit nooit van hem verwacht!!maarjah in mensen kun je je goed vergissen helaas |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja je hebt het over dezelfde jongen en hij zit niet meer op vwforum vanwege en ban hij heeft wel n kort lontje in ieder geval ![]() |