![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
moeten we ff zorgen dat we op t zelfde veld staan ![]() kun je mooie foto's maken, daar op de camping. ![]() ![]() en 's avonds uiteraard ff borrelen en poolen in die kroeg daar ![]() restaurant daar in de buurt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
We overleggen nog wel wat ![]() Mits aircooled bij jou als watercooled persoon welkom is ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Sponzer je bent in de war met VW Mania, dit is retro mania en is maar 1 dag...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor, als je zo'n eind wegwoont is het eigenlijk geen optie dat je in 1 dag heen en terug rijdt. en daarom staat hij (en ik) er een nachtje op de camping daar in de buurt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat dachten ze de vorige keer toen ik over een camping begon ook, maar ik blijf gewoon een weekend op een camping daar... Als RETRO MANIA een weekend zou duren, zou ik toch ook niet op zoek hoeven naar een camping in de buurt, maar daar gewoon camperen toch? ![]() Ben in 2007 in 1 dag heen en weer getuft in de groene jetta naar VAG Fest. Is best wel te doen, maar veel relaxter als je gewoon lekker er een weekendje van kan maken... Woon namelijk in de provincie Groningen, en Zemst is voor mij zo'n kleine 3 uur rijden... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blij toe, zie ik je mooie type3 ook nog eens. Nog nooit eerder IRL gezien ![]() De Karmann van Iwan dan ook al klaar? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is momenteel juist andersom ![]() Ghia is klaar.....alleen de type 3 nog niet. afgelopen maanden overgespoten en nu weer aan het opbouwen... Zal binnenkort hier eens een paar foto's posten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gezelligheid!
Ik ben er weer bij, hoop dat mijn Mk. 1 tegen die zijn schroefset eronder heeft. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik dit ook wel kom is wel drie en half uur rijden woon in drenthe dus mooi stukkie rijden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ligt Mechelen bij Lanaken in de buurt?
anders kom ik hoogst waarschijnlijk ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() aanwezig met zowiezo 4 wagens
T1,Kubel,2x Mk1 ![]() mooi ritje en super sfeer /wagens ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hallo, Mag ik vragen welke op welke camping jullie daar staan? Wij willen er waarschijnlijk ook een weekendje van maken! Groet Bram |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij weet sponze er wel 1 in de buurt van zemst, dacht dat hij er vorig jaar ook was geweest
|
|||
|
|||
![]() ik ga er ook weer heen heb er nou al zin in ik ga lekker met de cabrio
en volgt jaar met de t1 moet hij echt af zijn |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.camping-diepvennen.be/ ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wij zijn er ook weer bij !!
mijn meissie wilde een weekendje weg en ik zeg met een gekke bek van kijk eerst is of er geen meeting is ![]() wat denk je ze heeft echt gekeken en een hotelletje in brussel geboekt ! dus zaterdag shoppen (vrouwen he ![]() van de week eerst is een verlagingsetje regelen, we gaan namelijk met "haar" auto ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je!! we hebben 2 jaar geleden op een camping gestaan in mechelen, maar die was niet zo geweldig fris! Maar dit ziet er goed uit! grtz Bram |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Valt in werkelijkheid nog wel mee, je staat zowat met je tent op de vluchtstrook......gewoon een biertje extra drinken slaap je wat beten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mag mijn '87er ook het terrein op..? Vorig jaar stond er namelijk ook een
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() als die gozer vorig jaar in de sloot was gesprongen, doe je dit jaar dan ook?
![]() ![]() |