![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie golf. en diesels rijden echt zo fijn!
|
|
||||
|
||||
![]() Net ding hoor.
Maarre kom op he zo kennen we je niet he. laten zakken en dikke wielen toch??
|
|||
|
|||
![]() Nette wagen, kerel....
Paar dikke wielen eronder en hij is af... |
|
|||
|
|||
![]() netjes peter ik zou hem idd ook zo laten
![]() je randen lukt niet waren foute maat sorry
|
||||
|
||||
![]() Leuk bakkie en lekker zuinig ja, beetje jeugdsentiment. Mijn ouders hebben een 75 of 76er 1.5 diesel gehad, met helemaal niks aan opties. Vind het nog jammer dat ie weg is.
Veel plezier er mee!
|
||||
|
||||
![]() Hé, Peter.
Ik hoorde van het drama dat je had op de terugreis met jou Bora. ![]() Op deze richel ben ik ook wel eens geklapt met mijn enorm lage Golf2. Toen gelukkig niks aan de hand. Hopelijk komt alles weer goed. Ik wens jou heel veel rijplezier(ook namens mijn ouders uiteraard) met je nieuwe aanwinst! Hij is iig in goede handen beland. Het is écht een uiterst betrouwbaar en zuinige Golf type1 die nog jááren mee kan. Succes!! |
|
|||
|
|||
![]() ik zei ook toen ik de grijze jetta kocht dat hij orgineel zou blijfen is toch heel moeilijk
mooie golf 1 peter , ben trouwens vandaag langs assen gekomen over welke riggel ben jij gekomen ???? |
|
||||
|
||||
![]() Ha, dit wordt een legendarische richel...
Deze rand in het asfalt bevindt zich op het stuk weg tussen de stoplichten bij Van Der Valk en de rotonde die toegang biedt tot de oprit naar de A28 richting Zwolle. Dus, lowriders, uitkijken hier!! |
|
||||
|
||||
![]()