![]() |
|
|||
|
|||
![]() kan er iemand mij vertellen hoe ik hier een foto bij kan doen?
|
|
||||
|
||||
![]() bovenin gallery en dan foto uploaden
|
|||
|
|||
![]() Bedankt
Maar nu krijg ik die foto niet bij deze tekst... Heb 2 foto's geupload en staan nu bij gallery main. Maar vind bij het intype van deze tekst nergens een link sorry voor de last manne |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja dat is dus men auto maar weet nu nog niet hoe het moet...beetje zielig he
|
|
||||
|
||||
![]() gewoon 16 boutjes losdraaien en ze er op knallen, vergeet geen krik te gebruiken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nee dat bedoel ik niet,ik weet niet hoe ik foto's van uit men gallery hier op kan zetten? Het was vriendelijk van 1982kameiX1 om ze erop te zetten maar vind het zelf niet.Want ik ga morgen foto's nemen van mene golf met de borbet t velgen eronder...Heb trouwens ook gemerkt dat er sommige veel foto's kunnen erop zetten,maar bij mij is men limiet al voorbij de helft bij 2 foto's..
|
|
||||
|
||||
![]() als je foto's in de gallery staan staat er ook een link bij.
deze link copy paste en hier dan weer kopieëren
|
||||
|
||||
![]() Ik zal gaan voor iets breeds 7,5j voor en achter 9j als je dat kwijt kan? Borbet A is ook netjes met vlakke deksels of richting bbs
|
|
|||
|
|||
![]() ja borbet A velgen hebben ook wel iets
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben wel benieuwd naar je foto's
|
||||
|
||||
![]() iedereen zou minstens 100 pics moeten kunnen uploaden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
kwijl kwijl kwijl. super combi ! ![]()
|
|||
|
|||
![]() die heb ik nog wel te koop in 7j 17 inch 5x100
![]()