![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gewoon slopen die auto en alle onderdelen die je zelf houd,zelf houden en de rest van de onderdelen die je verkopen kunt verkoop je en de rest wat je overhoud gooi e gewoon in de carroserie en dan breng je dan ding na de sloop!of je verkoopt de carroserie voor de cross haha
|
|
|||
|
|||
![]() Wat ik altijd doe is auto kopen
Dan opnaam[eigenaar gelijk een vrijwaarding] En gelijk schorsen[15jaar en ouder 22.70euro]Geen gehaast met de sloop Daarna als alles eraf is oudijzerhandel bellen en die komt hem ophalen [voor de prijs van schorsen] |
|
||||
|
||||
![]() hier zijn de beloofde pic's
![]() 3 op een rij(beetje golf verslaafd ![]() links: van men pa Midden: mijn dieseltje Rechts; nieuwe aanwinst(sloopgolf) stoer deukje ![]() de voorkant vieze achterkant ![]() zijkant na er even snel met de tuinslang langsgeweest te zijn we hebben ook nog even een stukje met de golf gereden, maar het motortje loopt nog erg mooi en ligt er ook mooi droog in. er zit nog tot end februari apk op, en we hebben hem nu gewoon in de verzekering gegooid.dit hebben we vooral gedaan om even vast te kunnen stellen hoe de conditie van het blok+bak is(en ik kan een keer afwisselen) ![]()
|
||||
|
||||
![]() tja, zoals het er nu uit ziet is het nog een prima golfje.
Jammer om te slopen, maar ik snap de beweegreden wel. Alle goede delen komen ten goede aan de andere 2!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
inderdaad, hij zou ook nog wel een paar jaartjes meekunnen, maar de vorige eigenaar heeft hem een paar dagen geleden voor de apk gehad en was afgekeurd op -voorbandjes glad -speling op de stuurkolom -uitlaat rubber kapot -uitlaat lek -remlicht werkt niet -en er was wat met de achterste veerschotels opzich wel op te knappen, maar het blok en bak lopen gewoon nog super dus vandaar, en men pa heeft zijn golfje nieuw gekocht, en zijn carrosorie is ook nog in nieuwstaat, dus gaat het blokje uit de rode mooi in de zilvergrijze van men vader
golf mk2 td (1v) '90 (current) golf mk2 gti 16v (kr) '86 (current) golf mk2 1.6automaat(ez) '86 (ex) Last edited by mk2 td driver : 23-01-2008 at 17:42. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
word hij hier om gesloopt ![]() dit is een zaterdag morgen werk ...apk er op en gaan met dat ding ![]() Last edited by Alberto : 23-01-2008 at 19:30. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik snap jou wel, maar er zit nog een goede 1.6 carb motor+5bak in ![]() en in mijn vaders golf zit een gaar blok (liter olie op 1000 km ![]() en we zetten het blok over in de auto van men pa. snapje ![]()
|
|||
|
|||
![]() wanneer hij gesloopt gaat worden kom ik graag eens even langswippen...
Last edited by arjanl87 : 23-01-2008 at 20:24. |
|
||||
|
||||
![]() Als ie officieel is afgekeurd, dan geldt volgens mij de rest van je apk ook niet meer, dus rij je nu zonder apk..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sloperij is NIKS verplicht, ze nemen vaak enkelt een komplete auto aan voor de sloop. En die premie is gebaseerd op een komplete auto met al zijn materialen. En geloof me, ik weet waar ik het over heb. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd half gesloopte auto willen ze zelfs nog wel geld toe durven vragen....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gewoon naar het RDW met de papieren en met de auto naar de oud ijzer boer meer kan je nooit vangen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb die auto precies ergens te koop zien staan, kan dat?
Het was ook een rode golf met een deuk vooraan... |
|
|||
|
|||
![]() Bij ons op de sloop kun je het chassis gewoon brengen als je wil, mijn maat heeft het een keer gedaan, ze stonden wel een beetje raar te kijken, maar ze pakten hem zo van wagen af met de heftruck.
Tegenwoordig slaan we de slopers op en wordt het 1 keer in de 2 jaar weggebracht (paar chassis vol oud ijzer) ze kijken wel raar op bij de oud ijzerboer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit rooie gebakje hebben we gekocht in almelo waar had jij deze te koop zien staan dan?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
er zit nog apk op tot 24 februari de vorige eigenaar heeft hem ergens half januari laten keuren, hij is toen op dat moment niet door de apk gekomen, maar de oude apk van een jaar terug is nog wel geldig, dus deze auto heeft nog wel degelijk apk, en wel tot 24 februari) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Als je de motorkap intake van de rooie los wilt verkopen stuur je maar een pb'tje
![]()