![]() |
|
||||
|
||||
![]() afgelopen zondag avond zou iemand langskomen, na 3 mail en 2 telefoontjes, aan wie ik een trapauto van de kids had verkocht.
dus dinsdag maar eens een mail gestuurd waarom ze niet was gekomen... antwoord:"ze was ziek" oh, dus dan ben je zo ziek dat je niet even een mailtjes stuurt of dan ook de telefoon oppakt ![]() maar ze wilde hem alsnog wel hebben, en ze heeft ook wel een keer of 5 gebeld... maarre aangezien mijn principes me meer waard zijn dan die 50,- euro die na een zak chinees of een tankje diesel toch op zijn. en de trapauto me toch niet in de weg staat... heeft die vrouw haar geld nog, en ik de trapauto ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() het kan ook anders... ik werk met wissellende diensten en ben dus niet altijd te bereiken.... wanneer je dan mensen uitlegt of je geen afspraak via mail kan maken gaan ze raar doen.... willen ze dat je belt... terwijl ik dan uitleg dat dat niet kan....
|
|
||||
|
||||
![]() Ik doe er zelf niet zo moeilijk over. Maar sommige mensen zijn inderdaad wat moeilijker te bereiken. Dan bel ik het liefst (aangezien veel mensen 1x per week de pc aan hebben, zo lijkt het soms). Maar als dat niet kan, dan regelen we het toch gewoon anders.
Wat ik ook lekker vind, gebeurd hier (en andere fora) wel eens. Zetten ze iets te koop, met een vraagprijs. Zegt iemand, ja verkocht. Vaak serieus. Volgende reactie van de verkoper: Ik heb een bod gehad van... of er even overheen geboden wordt. Zo is degene die netjes het eerste is vaak kansloos, want dan is er wel iemand die er veel te veel voor wil betalen. Dan heb ik zoiets, pleur op met je advertentie. Tis geen veiling! |
|
||||
|
||||
![]() ik vind mailen 100x makkelijker, niet iedere mongool hoeft mijn nummer te hebben!
(sommige uitzonderingen daargelaten ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() Ook weer zoiets....net een advertentie voor een R33 GTR gezien, een of ander mongool heeft 7000 euro op geboden
![]() Denken mensen nou echt dat ze een zo'n auto mee krijgen voor minder als de helft van wat ie waard is?
|
|||
|
|||
![]() ook forum leden kunnen er wat van .....had gereageerd op een set recaro's
stond geen prijs bij dus ff een mail gesturd ... maar ik vond het veel geld en bedankt hem voor 450 euro 2 stoelen achter bank en zij paneelen vond ik veel geld dus ik mail trug dat ik ze te duur vond , en wens hem veel sucses met de verkoop kreeg ik deze mail ....... Quote:
dus ik denk ....hoge wang ? schrijf hem dit trug recaro 's uit een wob zijn altijd elektries en met hoge wangen ....... sorry maar jij als volksforum bezoeker zal dat toch moeten weten voor 450 euro is te duur voor een inkompleete set grtz krijg ik als antwoord ...... Quote:
hoe zo vriendelijke af handeling Last edited by voklswien : 02-12-2007 at 13:41. |
|
||||
|
||||
![]() Ik zet tegenwoordig ook geen telefoon nummer meer erbij. Je wordt gebeld op de raarste tijden, ze komen met vragen die gewoon in de advertentie staan, domme biedingen, .....
Als je serieus intresse heb mail je maar en dan krijg je wel een nummer...... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en toch moet ik hem gelijk geven!! jij wilt iets kopen van hem, en ondertussen ga je hem de les lezen over de prijs!! sorry hoor ma dat zou bij mij ook in het verkeerde keelgat schieten.. als het te duur is moet je niet reageren en verder zoeken, ma jij wilt het laatste woord hebben lijkt het wel! mvg richard |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moet het eens goed lezen ![]() daar had ik al aangegeven dat ik de stoelen te duur vond 2e mail zet ik het er ook nog een keer in dat ik het te duur vind voor een set die niet kompleet is nog maals in de advertentie stond geen prijs Last edited by voklswien : 02-12-2007 at 13:44. |
|
||||
|
||||
![]() Of je zet iets te koop............er reageren een paar......een is gelijk: Pm me je gegevens..........maakt geld over en ik stuur spul op.
![]() Een ander reageert : ietsie vaal dus kunne ze opgestuurd worde ik pb wel wel Hoop schrijffouten...maar ja niet iedereen heeft de basis van grammatica onder de knie ![]() Je hoort/ leest niks meer en als je dan navraag doet krijg je een reactie met nog meer schrijffouten erin en nee ze hoeven het niet meer...........denk dan gvd eerst na voordat je iets neerzet in een topic ![]() Of iemand belt en omdat je er geen touw aan vastknopen kan............logopedist zou er moeite mee hebben wordt de telefoon er weer opgesmeten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou niet echt een slimme verkoper dit, je zou toch aan Vokslwiens gigantische aantal spelfouten kunnen zijn dat t geen schoolmeester is. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zet er NOOIT een nummer bij, ik word echt knettebek van al die ongewassen beren die bellen met 'HEUJ, HEP JE DIE GOLLUF NOG TE KOOP? HOEVEUL? DAN GOOIT M MAAR IN DE SLOOT'...en dat in de nacht of op buitenlandse rekening.
Ze mogen mij mooi een mailtje sturen, kan ik het koren van het kaf scheiden en daarna sta ik serieuze gegadigden graag telefonisch te woord.
|
||||
|
||||
![]() Zo is mij al meermaals een leuke jetta 1 voor m'n neus weggekaapt, komen ze bij je met een voorstel dat ze n jetta 1 voor je hebben, ik ga akkoord met de prijs en vervolgens verkopen ze het volgens hun aan een ander voor 100 euro meer.
En later zie je diezelfde jetta voor het originele bedrag op MP staan ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies om deze reden zet ik er geen telefoonnummer bij als ik iets aanbied. En daarnaast werk ik onregelmatige tijden, dus kan ook geen tijden neerzetten wanneer ik bereikbaar ben... En mail lees en beantwoord ik toch iedere dag en geef ook altijd wel mijn nummer voor verdere afhandeling als ze mailen met daarbij de tijdstippen dat ik bereikbaar ben... En als een koper/bieder echt interesse heeft, mailen ze maar lekker eerst!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oh was jij dat? oops, sorry ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gaat weer lekker met die idioten daar op marktplaats
![]() Heb die ABF motor van mijn Audi 80 erop staan voor 1500€. Krijg ik een email van een kerel die heel serieus doet en er 500€ voor wil geven. Ik stuur dus iets terug in de trend van "Moet ik dat bod serieus nemen" Krijg ik deze email terug: Quote:
Mijn reactie: Quote:
Word er nogal moe van de laatste tijd. Iedereen mailt en niemand belt. En 99% van de emails kun je ook wel per direct verwijderen, want dat kun je toch niet serieus nemen. Nog meer mensen die marktplaats frustraties hebben ? Meld het hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hehe herkenbaar
|
|
||||
|
||||
![]() |