![]() |
|
||||
|
||||
![]() en als ie het ruitje kleiner had gemaakt hadden jullie lopen miepen dat het raampje er zo vreemd uitzag.....
Nu flowt het raam netjes mee met de daklijn en is het nog niet goed..... Het is voor jullie toch nooit goed, ik zie hier ook niemand een lasapparaat en slijper in de hand pakken (ala Leepu) om te kijken of je het zelf beter kunt... stelletje wijfuh ![]() Last edited by Kevin20v : 14-01-2008 at 09:41. |
|
||||
|
||||
![]() De deuren hadden gewoon langer moeten zijn. Dan was er minder plek voor het zijruitje geweest en was het allemaal beter in verhouding geweest
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is al een deur van een 3 deurs golf pik....
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem prachtig! Zou serieus overwegen om zo'n auto te kopen als ik geld had voor een golf4/bora
|
||||
|
||||
![]() komt omdat er op de foto nog plastic in zit volgens mij. Als dit gewoon glas was en niet getint viel het helemaal niet zo op.
|
||||
|
||||
![]() Vind het wel mooie wagen , alleen de kleur had mettalic moeten zijn minimaal , maar dat is mijn mening.
Verder dike bak
|
||||
|
||||
![]() minimaal ja.. dit is Nimbus grijs.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() gelukkig niet.. deze is ook op Bora basis, niet op Golf. en alle onderdelen inclusief auto waren nieuw
|
||||
|
||||
![]() in dinxperlo afgelopen jaar stond er toch ook zo'n bora coupe?
ik vind het wel gaaf, apart... kzou er zelf nooit aan beginnen