![]() |
|
|||
|
|||
![]() Betere foto's toegevoegd.
|
|
|||
|
|||
![]() leuke auto maar zo vw leusden al zei het is geen edition ...ook al staat het op het kenteken ( grappige rdw keur meester )
kijk maar eens op http://www.doppel-wobber.de/wbb2/VW-Golf-2_Modelle.html dit is een GTI 16v met als opties leer dus en met wolfsburg editon plaatjes en wat jij daar hebt aan stoelen zijn geen recaro's sorry voor de opmerkingen verder een mooie auto ...veel plesier Last edited by Alberto : 13-01-2008 at 15:22. |
|
|||
|
|||
![]() Denk wel dat het een originele Edition is, want 1 van de vorige eigenaren heeft het leer er zelf in gebouwd zat er origineel niet in, en de stoelen die ik nu heb staan zijn geen recaro's nee maar gewoon edition stoelen.
Daar kon ik geschikt aan komen vandaar, |
|
||||
|
||||
![]() is maar een goeie manier om achter te komen...met je chassis nummer naar de VW gaan en op laten vragen
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dat kank wel eens een keer doen, thanks voor de tip.
|
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig, mooie wagens
![]() Lijkt mij trouwens ook een editon bleu. |
|
|||
|
|||
![]() Thanks, maar tis echt geen Edition blue,
|
|
|||
|
|||
![]() Heb een aantal foto gekregen van 1 van de vorige eigenaren.
Hij heeft de auto een aantal jaren gehad en goed behandeld. Zie hieronder de foto's maar. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is dit niks voor je?
![]() het is te koop als je interesse hebt.
|
|||
|
|||
![]() Nee denk het niet, waar heb je dat interieur weg doe me aan 1 denken,
|
|
|||
|
|||
![]() Spruitstuk is ook wer klaar voor montage op het blok.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag even een spaghetti met rvs group a systeem opgehaald voor de 16v gehaald,
:smokin: ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes!! De spruitstuk ziet er super uit, en met de groep a zal de golfje ook lekker klinken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat hij lekker gaat klinken weet ik wel zeker gr ronnie , ps ziet er goed uit hoor
|
|||
|
|||
![]() Thanks mannen, en laat dat soundje maar komen
|
|
|||
|
|||
![]() Nou en zoals gewoonlijk gaat dit project gewoon weer in elkaar als toen ik hem kocht.
Dit komt door de volgende redenen: Veels te weinig tijd (op dit moment), Wil een andere daily/grijs kenteken auto, Wil graag een auto die ik altijd al wilde hebben of wilde bouwen, Wat dit allemaal gaat worden zien jullie vanzelf is allemaal Vw. Alleen de volgende dingen worden nog gedaan: Edition interieur, Blok helemaal opgeknapt, Andere verlichting rondom, Andere grille, Enig spuitwerk, Nieuwe vooruit, |