![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op dat formulier staat idd. 1400cc, maar dat klopt gewoon niet. Kijk eens op de motorblok (dus niet de kop), nét onder de koppakking, achter de stroomverdeler, daar staat de motorcode in het blok ingeslagen, zou me niets verbazen als dat met de letters "JB" begint, en die letters staan dus voor 1500cc...
Als dat moeilijk te lezen valt kun je nog even kijken op een sticker in de kofferbak (tenminste als die nog aanwezig is na +- 25 jaar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tis dan blijkbaar toch een 1500 want de motor code begint met JB. Nu is mijn vraag wel of ik nu een nieuw inschrijvingsformulier nodig heb of niet?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Quote:
Geen idee, dat weten de Belgen hier vast wel. ![]()
|
|||
|
|||
![]() iemand op zoek naar een golf 1 van '74 wel zonder papieren!!!!!
ga dan naar => http://www.2dehands.be/golf-1-33304...uto_be&start=20 Hij ziet er op de foto dan wel niet in de beste staat uit maar toch voor 250 EUR vindt ik da toch wel meevallen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat alleen al z'n achterpaneel (slikstaart ![]() |
|
||||
|
||||
![]() die 1500 moter in belgie op 1400 papieren, is geen enkel probleem.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Lijkt mij ook. Wat ze bij jullie in België afwijkend doen met motorcodes doen ze bij ons met kleuren. De Golf van Typ17 is toch echt rood, maar op kentekenbewijs staat oranje.. En dat hoeft echt niet aangepast te worden hoor ![]() Dus laat staan die motorcode van jou ![]() Succes met je Golf. Trouwens, die bordeaux-rode vind ik niet echt geweldig meer uitzien. Ik zie toch vrij kritische roestpunten aan de ophangingen en het onderstel. Ben benieuwd wat de kenners hier ervan denken! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gatverdamme, die eigenaar ![]() Heb wel 2 mailtjes verstuurd via de site, mail naar zn eigen adres en hem platgetelefoneerd... nooit reactie gehad, en ik had een goed bod voor hem. Die auto was compleet orgineel (chroom rond de ramen, kleur,grille, kleine lichtjes, zwaluwstaart, interieur! dash, chrome spiegel! enkel de bumpers en stootstrips...) en ie zag er nog redelijk uit, en zeker voor die te lage prijs... Die vent heeft nooit iets laten weten, en nu is ie al verkocht ![]() ![]() |