![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja de kop van het schroefje is afgebroken... dus moet een nieuw schroefje in. Lhasa groen is de kleur, originele kleur dus.
|
|
||||
|
||||
![]() Welkome.
ps:ben ik de enige die hier geen pics ziet? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat niemand hier nu pics ziet ![]() Zoals we allemaal fotogeil zijn: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De mijne is ook Lhasagroen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou het heeft ff geduurd met dat K*T internet hier... maar dan zijn hier dus eindelijk de foto's
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding
![]() Rood biesje in de grill, originele achterlichten en een bescheiden uitlaat en je bent klaar. |
|
||||
|
||||
![]() Vindt maar eens een rode bies setje wat netjes is.
Ja nieuw 129Euro. Of chroom 89Euro. Voor 4 stukjes metaal... ![]()
|
||||
|
||||
![]() zag ze ook op Essen, schrok me dood
|
||||
|
||||
![]() Tja.....het is al het 2e jaar dat ik ze laat liggen.....vindt het gewoon te veel geld. Loop er nog wel eens tegen aan.
Heb ze nog liggen, maar die zijn niet zo heel mooi meer. Kan ik voor 129euro nog wel eens een middagje richten. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Bart, mooie kar hoor
![]() ![]() De achterlichten die jij er in hebt heb ik er een weekje ook ingehad, maar heb ze weer vervangen door de originele; lijkt toch beter maar smaken verschillen natuurlijk ![]() Nu krijg ik het idee dat jou wielkastranden zwart zijn en gedeeltes van de bumper ook, of ligt dat aan de foto's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat allemaal in groen hoort zo bij een W65 PiGo, is origineel. W65ers zijn Lhasagroen, Alpinewit, Heliosblauw en Marsrood.
|
||||
|
||||
![]() @ Mr. Lee;
Bij mij is het ook allemaal aan het bladeren op de bumpers en spiegels maar zelf vind ik het mooier als de bumpers en spiegels zwart zijn. en me achterlichten heb ik op een paaltje kapot gereden.. stom maarja Ik heb ook nog alle pirelli doppen maar de achterste daar zijn de doppen van elkaar gegaan. Beetje te wild van de velgen gehaald.. Verder laat ik het eerst hier weer bij, heb gister me schroefset opgehaald bij RB Cartuning, eentje van Weitec. Volgende week heb ik vakantie dus dan ga ik maar eens een aantal raam- en deurrubbers vervangen die versleten zijn. Maar eerst de APK, die is vandaag verlopen ![]() Last edited by GTI Pirelli : 16-12-2007 at 16:47. |
|
||||
|
||||
![]() Vraagje, staat er eigenlijk origineel GTI op de grille?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja natuurlijk even zoeken en je vind het... badankt!
|
|
||||
|
||||
![]() Heb net even een stukkie gereden en nu loopt het blok opeens wel weer normaal stationair...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb ondertussen de schroefset eronder zitten, ziet er echt strak uit nu
![]() ik heb vandaag even een schakelrevisiesetje gekocht, zijn er punten waar ik goed op moet letten als ik dat ga vervangen? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's graag.......... !!!!!! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komen eraan, nog even wachten tot het licht word
![]() |