![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik bedoel ermee, de koplampen zijn niet af te stellen met xenon
![]() |
|
||||
|
||||
![]() O whaha:$ op die manier
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb dus xenon erin (zat er al in bij aankoop) maar dat kan ik dus niet ver stellen?
|
|
||||
|
||||
![]() Oeps, zit weer niet op me eigen account(servibruls)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stel de koplampen af iets lager als dat het met normaal licht moet en dan is er niks aan de hand.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oke, danke voor de info ga het vanavond of zaterdag nog laten doen. Kan dat zelf niet ![]()
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk ![]() Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
![]() Danny! hoe staat er dr voor met de lichte?
|
|
||||
|
||||
![]() Moguh...
Ja ik heb vorige week woensdag bestelling geplaatst bij SKG. Maar nog niks mogen ontvangen. Ik heb ze gister gebeld en toen zeiden ze dat de knipperlicht units er aankwamen omdat die besteld moesten worden. Ik hoop dat ze 1 deze dagen komen brengen zodat ik ze volgende week(vakantie) kan plaatsen. Tot zo ver. Danny |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb dus xenon in mn auto zitten en zelf aan zitten draaien en afstellen.
Nog geeneen keer een seintje van een ander gekregen. Maar ik heb wel een beetje vreemd lichtbeeld op de grond. Van die figuurtjes. Wat voor koplampen zou ik het beste kunnen nemen? Of bestaan er ook van die soort lenzen die ik achteraf kan inbouwen, je weet wel dat in de meeste auto's zit waar standaard xenon in is gebouwd? |
|
|||
|
|||
![]() Kijk zoiets bedoel ik..
![]() ![]() Deze zijn zelfgemaakte vanuit een BMW koplamp. Zijn zulke ook gewoon te koop? |
|
|||
|
|||
![]() ieder zijn smaak maar persoonlijk vind ik dat er echt niet uitzien
|
|
||||
|
||||
![]() Denk dat je het dan toch in de zelfbouw sector moet gaan zoeken.
|
||||
|
||||
![]() Neem eens contact op met Peter (Peter139 heet ie hier op het forum).
Hij bouwt allerlei rare dingen, waaronder de koplampen zoals deze hierboven. Op VWVortex heeft ie er een topic over lopen: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2063441 Dit zijn die van Peter: ![]() ![]()