![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee was in 2004 en 2005 en zelfs nog in 2 verschillende sectoren (ben verhuisd in 2004)
|
||||
|
||||
![]() Je hebt zeker Marjolein of Marloes aan de lijn gehad?
![]()
|
||||
|
||||
![]() weer zo'n typisch voorbeeld van 'ik heb een k*tavond, hoe zal ik is iemand gaan irriteren'. in het vervolg gewoon heel brede velgen monteren, dat ze zo'n wielklem niet eens kunnen plaatsen
![]() wel kijken als ze de klem erafhalen, of er geen krassen op je velg zitten. zoja, een rekening terug sturen naar de gemeente. hoop dat het goed voor je afloopt. grtz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bahahahahahahahahahahahahahahahahahaha Marloes ja... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je niet de mogelijkheid om nog ergens 3 klemmen te lenen?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat dacht ik al. Is een collega van me. 3x raden dus waar ik werk
![]() Gewoon betalen is de beste optie. Weer verder met je bezwaar, contact opnemen met de afdeling Communicatie (als je gegevens nodig hebt, hoor ik het wel) en de ombudsman inschakelen, indien Communicatie niet prettig meewerkt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar waarom moet je eerst betalen en DAN doorgaan met je bezwaar. Is dit niet een beetje scheef? Als je in je gelijk staat zou ik juist niet toegeven.
|
||||
|
||||
![]() tis de enige manier.. kan wel zo doorgaan, maar duurt nu al 3 jaar.. en zolang laten ze hem niet staan,. heb een brief dat hij in december verkocht zou worden...
|
||||
|
||||
![]() Dan heb je inderdaad erg weinig keuze
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik heb het in Rotterdam ook 2x gehad. Bekeuring terwijl de vergunning gewoon zichtbaar achter de ruit lag. Boete betaald en gelijk bezwaar aangetekend. Kopie vergunning, kopie rijbewijs en kopie kentekenbewijs erbij. En binnen de kortste keren had ik het geld weer terug op mijn rekening en een excuusbrief erbij.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Of je koopt de zelfde velg ergens op de sloop, en die helemaal beschadigen, en die dan even op de auto zetten met de klem erop. En dan een rekening sturen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja zo heb ik het ook al 2 keer gehad... en deze keren dus niet.. ben in bezwaar gegaan.. niks meer gehoord, er vanuit gegaan dat het goed was, en toen kwamen de verhogingen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook al heb je gelijk, het invorderingsproces gaat gewoon door. Je trekt aan het kortste einde (in eerste instantie).
|
|||
|
|||
![]() Machtsmisbruik... Ze raken verstopt in hun eigen regels en hun eigen belangen verstrengelen zich er dan ook nog eens in, want zij voelen zich gekrenkt en zijn dan al helemaal niet meer in staat tot redelijk onderhandelen of zelfs het normaal opvolgen van regels die ook hun opgelegd worden! Gelukkig niet mijn zaak, zou er enorm pissed van worden...
Suc6 ermee Tjaap... en triest dat betalen de enige oplossing is... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd man! Ze zouden ze allemaal aan de hoogste boom moeten opknopen! ![]()
|
||||
|
||||
![]() laat ze maar n rechtszaak aanknopen, kijken hoe ze dan afdruipen, en je kan altijd ook nog met TROS Radar gaan dreigen en dat je de rijdende rechter in gaat schakelen, gewoon boel heisa maken schrikt nog wel es af
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo heel sterk sta je niet; het is nu eenmaal zo dat je pas na het betalen van je boete in beroep kan gaan.
|
|||
|
|||
![]() nederland ooo nederland ............
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij bent een echte menace ![]()