Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 09-11-2007, 16:59
Joey_G40's Avatar
Joey_G40 Joey_G40 is offline
VW Addict

Send a message via AIM to Joey_G40

Quote:
Originally Posted by Berserker
Ik denk dat voor Polo een schroefsetje best overbodig is, gewoon een goeie vaste set is velen malen goedkoper, je kunt er misschien 3 kopen voor de prijs van een schroefset, en je kunt uit meerdere merken kiezen...

Jah oke daar heb je gelijk aan maar ik wil zo laag mogelijk met de polo het wordt ook geen dagelijkse auto meer . En ik ben niet echt tevreden over de vaste setjes heb er al 2 lek gehad in 1 jaar die waren van g&m !oke anderen zoals kw vaste sets zouden natuurlijk ook wel veel beter zijn maar het gaat mij ook meer om de laagte omdat ik met mn 13" velgjes met 60/60 verlaging .nog zon 1.5 centimeter speling heb tussen de wielkast en de velgen.

polo 1.3 g40 (93)
Reply With Quote
Old 09-11-2007, 22:26
Sjon Sjon is offline
Volksforum Aandeelhouder

.

Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 11:50.
Reply With Quote
Old 13-11-2007, 16:32
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life

Send a message via MSN to richard-polo

Quote:
Originally Posted by Berserker
Ik denk dat voor Polo een schroefsetje best overbodig is, gewoon een goeie vaste set is velen malen goedkoper, je kunt er misschien 3 kopen voor de prijs van een schroefset, en je kunt uit meerdere merken kiezen...

jij moet niet zoveel denken
ik heb mijn kw set al jaren en ben en blijf er zeer tevreden over..
voor mij niks anders meer.
Reply With Quote
Old 14-11-2007, 08:07
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Joah en hoevaak schroef jij m omhoog of omlaag???

Mijn heb ik nu op een goeie hoogte, extreem laag is eigenlijk ook alleen voor showwagens en dat hoeft voor mij eigenlijk niet meer zo, als het maar een goeie wegligging heeft...

Zeg ook niet dat ik nooit een schroefset zou kopen, alleen dat t voor een polo toch wel een behoorlijke investering is en er toch wel andere goeie alternatieven voor zijn...
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
Old 14-11-2007, 19:15
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life

Send a message via MSN to richard-polo

ik heb(had want de polo is in restauratie) hem meestal op de laagste stand ma dan nog wel met de stelveer dus eigenlijk kon die nog lager ma dat lukte niet met 13inch rsl..
ik heb vaak last van m,n rug en nieren gehad ma dat nam ik graag op de koop toe...
de set die ik heb is variant 1 ma is echt kei en kei hard.. ma dat hoekt lekker hoor:-)
Reply With Quote
Old 19-11-2007, 14:20
PvdP's Avatar
PvdP PvdP is offline
VW Fanatic

Ik heb over de laagte en stugheid ook helemaal niks te klagen van de FK set, maar gewoon de kwaliteit, gauw roest, en veren rotten in mijn geval helemaal weg, en der word NIET mee in de sneeuw periode gereden...

@ Folkie, schroefset is echt niet overbodig, als je veeeel wisselt tussen velgen en ook de grootte, dan kun je tenminste schroeven, ipv ander setje kopen...
Old 19-11-2007, 14:36
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by PvdP
Ik heb over de laagte en stugheid ook helemaal niks te klagen van de FK set, maar gewoon de kwaliteit, gauw roest, en veren rotten in mijn geval helemaal weg, en der word NIET mee in de sneeuw periode gereden...

@ Folkie, schroefset is echt niet overbodig, als je veeeel wisselt tussen velgen en ook de grootte, dan kun je tenminste schroeven, ipv ander setje kopen...

en hoe vaak wisselen jullie van velg?? ik ook wel genoeg hoor, maar hoef daarvoor de auto niet steeds te verstellen...
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
Reply

Posting Rules