![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zal toch ook vast wel een foto van mij bij zijn toch ?
![]()
|
|||
|
|||
![]() es war ein super treffen!nächstes jahr gevelsberg und holland!!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Goh wat sta je er beeldschoon op Alberto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wer sind dabei!!!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zeg een Lentemeeting in maart en een herfstmeeting in oktober ![]() En wellicht een winter en zomer meet ooit ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Ebut ,al weer een beetje bekomen van het Mini Metalicca Concert in de golf op de terugweg zaterdagavond
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Quote:
jep ich auch @ wytze je weet wat je te doen staat ![]() @ jurjenv ja mooi he ....krijg de dader nog wel ![]() Quote:
8 juni 2008 in bergum ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik sta er weer lekker op zie ik wel ,met m'n half verbrande hoofd door de bbq ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Man, ik heb het nog nooit zo beleefd als in die Golf man. Oldermachtigst, dat ging hard!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ich auch! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() beter ? volgende jetta meeting is voor jou wytze lokatie en vergunning ...go ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Lekker he! ![]() Hier nog even een paar pics van vanmiddag ![]() 10J met 195 er's ![]() Old Skool!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En niet alleen hard, maar ook superstrak! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wiens is dat? Kwam em laatst al een paar keer tegen bij Gorredijk... Vette raamspoiler achter ![]()
|
|||
|
|||
![]() Woont bij Domi op de buurt !
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Is van mijn overbuurjongen. Slechts 50.000km . ![]() Ze snappen niet dat ie bij 99.999 weer op 00.000 gaat ![]() Ze hebben hem van de eerste eigenaar zeggen ze. Komt oorspronkelijk uit Hurdegaryp Last edited by Domi : 14-10-2007 at 20:19. |
|
||||
|
||||
![]() Hehehehe
![]() |
|
|||
|
|||
![]() 'Originele' steelies zijn gaaf!!!
|
|
|||
|
|||
![]() jetta heefd toch gewoon tonne teller ?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had mijn golf ook niet ,die ging ook bij 99.999 weer naar 0 toe @ MellyVille ,dat waren de oude steelies van m'n vaders jetta Mk1 ,die heeft m'n zwager laten verbreden en laten stralen/poedercoaten . Zitten er net 2 dagen onder(incl nieuwe schroefset) ,maar ik vind het ook erg leuk staan ! ![]()