![]() |
|
||||
|
||||
![]() indderdaad. ik heb het met de caddy , de achterste motorsteun.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Wat ik me dus afvraag is waarom de motorsteun eventueel kapot kan gaan als je een schroefset eronder legt.
Wat is hier de connectie tussen? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals ik het lees heb je em na alle werkzaamheden ook nooit weer uitgelijnd? En tussendoor ook niet....
Uitlijnen en balanceren van de wielen kan toch ook nog een oorzaak zijn? daar zou ik persoonlijk mee begonnen zijn in de zoektocht naar een oorzaak. |
|
||||
|
||||
![]() Hij is uitgelijnd. Meerdere malen zelfs.
Heb ook meerdere soorten velgen eronder gehad, maar bij alle setjes vertoonde de auto hetzelfde probleem.
|
|||
|
|||
![]() geen connectie maar toch gaat alles wel eens kapot en de motorsteunen op een gti willen nog wel eens snel verrot zijn....
|
|
||||
|
||||
![]() Bij mij is alles gemaakt Erik, volgens de garage dan. Ik heb het nog niet gecontroleerd aangezien ik weer eens in Luxemburg zit, maar donderdag haal ik de auto op.
Wat er sowieso is vervangen tot nu toe: draagarmrubbers aan beide kanten wiellager linksvoor fusee linksvoor domlagers beide zijden En de auto is uitgelijnd. Ik ben erg benieuwd of het ook echt is opgelost, maar ik heb er, die garage kennende, veel vertrouwen in. |
|
||||
|
||||
![]() Stabilisatorstangrubbers zijn ook vervangen.
Heb net een rondje gedaan en het probleem is echt weg. Moet er wel bijzeggen dat de auto flink omhoog is geschroefd door de garage, ik ga hem dit weekend weer wat omlaag zetten want dit is geen gezicht. Hoop dat het probleem dan niet terugkomt. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is héél mooi nieuws Arne!!
Maar als ik het zo zie zijn zo goed als alle slijtage delen in de complete voorophanging vervangen. Wat was je kwijt voor dit alles ?
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat hij geen gespecificeerde rekening heeft gekregen
![]() Het was ook incl APK en een aantal andere dingetjes... |
|
||||
|
||||
![]() Wat er totaal is gedaan aan de auto:
remslang l.a. lekte schijf r.a. is afgedraaid, was vreemd afgesleten wiellager r.a. vervangen wiellager l.v. vervangen fusee l.v. vervangen ashoes l.v. vervangen stuurkogelhoes l.v. vervangen draagarmrubbers vervangen stabstang rubbers vervangen einddemper gelast uitgelijnd co afgesteld lampen afgesteld apk erop ![]() Het wiellager had ik zelf al gekocht, was 70 euro. Totale reparatie 600 euro en uitlijnen 40. Totaal 710 dus. Vond het op zich nog wel meevallen gezien alles wat er mis was..... |
|
||||
|
||||
![]() Nja je hebt het ook nog laten doen, maar je hebt meteen alles vervangen. Zal eens een opgaven maken als ik alles in duitsland bestel.
Maar zoals ik al eerder zei heb ik niet zo'n zin om ALLES van mijn ophanging te gaan vervangen ![]() *EDIT 2x volledig draagarm+rubbers+fusee kogel, €33.90 2x stuurkogel, €9.90 2x wiellager (onbekend merk), €17.20 Ik heb dan alles via Bandel, ebaymotors.de. Heb hier ook mijn toplagers van en heb al veel positieve reacties gehoord over deze shop. Met verzenden zit ik op een 75€ dan heb ik het meeste spul hier. Stabilisatorstang rubbers kan ik voor een paar euro bij brezan vandaan halen. Maar goed, wil ik daar een paar SKF lagers bij en met uitlijnen ben ik toch weer meer als 200€ euro kwijt. Het moet toch ook doelgerichter kunnen. Hoe zit dat nou met die motorsteun ?
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik : 07-11-2007 at 17:06. |
|
|||
|
|||
![]() Er is geen connectie tussen je schroefset en de steun... Maar die steunen gaan nog wel eens vaker kapot... En vooral bij gti en co
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het probleem is dus niet meer terug gekomen nadat hij omlaag is geschroefd? Rij momenteel met een hogere bandendruk en moet zeggen dat het trillen zich in mindere mate voordoet.
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij alleen de buitenste, maar zal het nog even navragen voor je. Ik heb hem voor 5 cm omlaag gezet en het probleem is idd niet teruggekomen, de auto stuurt beter dan ooit.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb hetzelfde dus ook... Bij gas los dan is het net een propellor te ratelen...
Motorsteun vervangen deed weinig, heb de voorste vervangen.
|
||||
|
||||
![]() Verergend ook steeds meer, morgen linksvoor maar eens uit elkaar...
|
||||
|
||||
![]() ... dat idee heb ik dus ook. Eerst was het alleen in bochten naar rechts, nu is het ook al bij gas loslaten en dan rechtdoor.
Heb alles al meerdere malen uit elkaar gehad maar ik kan niks ongebruikelijks zien. ![]()
|
||||
|
||||
![]() als de achterste versnellingsbak steun kapot is
merk je dit in 9 van de 10 gevallen met achteruit rijden mijn 16klepper klapte erin met kapote versnellingsbaksteun merkte ik goed met achteruit rijden |
|
||||
|
||||
![]() Met achter uit rijden is niks te merken.
Alleen klapt mijn spaghetti spruitstuk soms tegen het stuurhuis bij terugstoten maar dat kan niet meer verholpen worden.