![]() |
|
||||
|
||||
![]() Er zit verschil in de voorschermen met G60 schermen. Deze zul je of moeten vervangen of professorisch gaatjes in moeten maken.
Heb geen ervaring met de laatste.
|
|||
|
|||
![]() Het is een g60 carresorie..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je die gaten gaat maken moet je ook andere binnenschermen. Daar klikken de randen op vast. Je kunt ze ook vast kitten.
|
|||
|
|||
![]() Ik weet niet of je de stoot lijsten tweedehans wil hebben anders kijk eens hier;
http://www.marktplaats.nl/index.php...diton-1991.html |
|
|||
|
|||
![]() Het is geen g60 carrosserie volgens my het zit er allemaal standaard op dus maar kan het wel pas maken en vast kitten bijvoorbeeld
|
|||
|
|||
![]() Niet kitten[blijft er alleen maar troep achter met gevolg ROEST] gewoon een paar sleufgaten in maken en vast klikken
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor het avies allemaal
|
|||
|
|||
![]() Ik weet dat dit een oude thread is, maar zijn deze lijsten nog bij de dealer te bestellen?
|
|
||||
|
||||
![]() Wielranden zijn alle vier via classic parts te krijgen
|
|
||||
|
||||
![]() Wij kunnen de G60 lijsten ook leveren. De prijs is gelijk als bij classic parts.
|
|
||||
|
||||
![]() Ook de dorpels met plak/klikstrip? Zo ja graag prijs per pm!
|
|
||||
|
||||
![]() Deur lijsten zijn er niet nieuw toch ?, ik ben al lang op zoek naar de lijsten met gti plaatjes erin.
Helaas denken de meeste wel dat het minimaal 150 tot 200 euro waard is ook al zitten er schaafplekken of iets dergelijks op ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alleen de rechterkant dorpel €46,- is nog leverbaar. De steunlijst €21,- p.st. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De linker en rechter portier lijst is leverbaar €66,- p.st. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dus als ik het goed begrijp, hebben jullie de G60 wielkuipen De GTI (dunne) sierstrips met GTI logo (rood) NIEUW verkrijgbaar ? ![]() In dat geval hou ik je even in de gaten, krijg straks een goede smak geld terug van onze belasting vrienden. en dan bestel ik gelijk de hele smak bij jullie |
|
||||
|
||||
![]() Een setje nieuwe GTI logo's voor in de dunne zijstrips heb ik ook nog wel voor je eventueel.
|
||||
|
||||
![]() Maar dat zijn de strips compleet op de logo's na? Die op de deur zit dus en op de zijkant van de auto zelf? Of is dat per stuk strip en wordt het dan 4 x € 66,- Maar dat bedoel ik dus .....waarom zou ik 250 euro betalen voor 2e hand spul met beschadigingen terwijl de nieuwprijs er niet ver vanaf ligt.
|