![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oke..... hulp gevraagd....
De afdek kapjes voor de spiegels zijn binnen. Zowel links als rechts. Ik heb liggen twee chrome talbot spiegels, en een zwarte kunststof talbot spiegel. Wat zal ik doen? de twee chrome of een zwarte?
|
||||
|
||||
![]() Het is de zwarte geworden, vond ik toch wat beter staan in het geheel.
Nu eerst 12 dagen spanje, daarna foto's.
|
|||
|
|||
![]() Talbot spiegels? Heb je daar een picje van?
|
||||
|
||||
![]() goed lezen
![]() Eerst spanje, dan pics :P en anders moet je ff op internet zoeken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oke, weer terug uit spanje, dus tijd voor een up-date!
De kunstof spiegel was geen succes... Helaas. na een aantal keer de spiegel verstellen, omdat ik er eigenlijk niets in zag, was dit er van over...: ![]() Dus toch de chrome er maar opgezet. En ineens zie ik ook weer wat er achter me gebeurd! best handig! Of ik de spiegel rechts er ook op zet, dat moet in nog even bekijken. ![]() Eindelijk ook de andere velgen eronder gezet. Al was dit een heel gedoe, en ben ik 3 keer heen en weer gereden voor de juiste bouten... Maar mede dankzij de goede service van de Gelderse Banden Centrale, (voorheen Banditos in Huissen) is het toch gelukt! ![]() ![]() Omdat ik er meestal toch alleen in zit, en ik voor beide deuren een andere sleutel nodig had, heb ik er aan de bijrijders kant een slotloze greep opgezet. Die had ik nog in de schuur liggen, en daar lag hij toch alleen maar stof te happen. ![]() Als het goed is zondag de eerste meeting met de Derby, al weet ik niet of ik met de Derby bij de MK1 meeting het terrein op kom. We zullen zien!
|
||||
|
||||
![]() nice nice, ik zal eens overleggen of wij ook nog gaan.
|
||||
|
||||
![]() Lijk me gezellig Daniël !
Al denk ik dat ik de cabrio mee neem, want daar kom ik zeker het terrein mee op...
|
||||
|
||||
![]() Leuke derby, die polo's blijven toch altijd leuke auto's
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja precies ![]() leuk dailytje
|
||||
|
||||
![]() Nog even wat foto's.
![]() Vooral op de eerste en de laatste is de deuk en de doffe lak goed te zien... ![]() Zit eigenlijk een beetje te twijffelen of ik daar wel wat aan zou moeten doen... Ik bedoel, kan hij zo niet door voor Rat....? ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hij staat er lekker bij hoor, ik zeg zo laten.....
|
||||
|
||||
![]() zo is het geen rat; meer een schadebak
![]() Ziet er wel goed uit, zo'n laag bij de grond liggende kontmobiel! Prima qua looks. Hoe is de rest van het plaatwerk/lakwerk? Misschien de moeite waard om het paneel bij te werken/spuiten?
|
||||
|
||||
![]() Plaatwerk verder is dik in orde.
Die grote deuk eruit halen zal niet gaan zonder spuiten. Vandaar mijn twijfel over uitdeuken/bij spuiten want dan ben ik "het echte" van de auto kwijt. Voor de rest is de auto 100% tenminste als ik de voet pakking van de carb. vervangen heb. En tja, geen rat, wel rat.... Die discussie is hier al zo vaak gevoerd, en steeds weer komt dat op modder gooien uit. laten we daar dus niet aan beginnen! Maakt me ook niet zo heel veel uit in welk hokje hij valt, ik heb er plezier mee.
|
||||
|
||||
![]() daarom, als jij je niet stoor aan die deuk, lekker laten zitten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En anders start ik een nieuwe trend: de schade look ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik doe wel mee, heb ook wat deukjes in de jetta zitten....
|
||||
|
||||
![]() A trend is born !!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 12:01. |
|
|||
|
|||
![]() hey,
heb ook zo'n soortgelijke polo Coach uit 1984, leuke auto in de was oke maar waarom altijd verlagen wat ga je er in nedeland mee winnen om de 5 meter een drempel (dus je kunt amper harder dan 30 rijden in deze staat) en die auto heeft fabrieks uit toch leuke rij eigenschapen /veert confortabel/ een sport wagen kan t toch nooit worden behoud hem en meer niet! t zijn er al zo weinig, mvrg, Ruben Last edited by Ruben de wegenw : 18-01-2008 at 22:23. |
|
||||
|
||||
![]() Ach, verlagen houd er een beetje spanning in. Of je je bestemming bereikt of niet
![]() |