![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weten ze op de ring alles van, vooral Spyker. Geniaal !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja het einigste.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ries, je hebt helemaal gelijk, hoor... we hebben dit forum opgezet zodat we elke thread op slot kunnen doen, want wij geilen op slotjes
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Originele Abus!
|
||||
|
||||
![]() maak me gek!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oooooooooooooooh ABUS
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ik wist het wel als ik moddereter was, dan ging er expres geen slotje op. ma ja dan gaat het weer te ver en boemmmm. weg topic ![]() edit:: er was trouwens ma 1 iemand die mij ries mocht noemen!!(want ik heet richard en geen ries) en dat was gert.. ![]() ![]() Last edited by richard-polo : 22-07-2007 at 16:26. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee man, dat voklswien is legendarisch aan het worden.
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maak daar even een topic van ![]() ![]() beetje jammer van Voklswien zijn topic dit zo. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nau jippie ![]() Quote:
van mijn topic ? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oow sorry, Ik zie nu pas dat dit topic een nieuwe eigenaar heeft ![]() Haha Ik wist al niet eens meer wie topic starter was na al dat gezeur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tis een topic puur om het gezeur uit een niet nader te noemen topic te houden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je moet niet zo zeuren ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vandaar een zeur topic ............ ![]() ik dacht dat er wel een ander iets was waar ze konden zeuren ![]() verder nog iemand die wil zeuren ![]() Last edited by voklswien : 22-07-2007 at 18:29. |
|
|||
|
|||
![]() wat een gezeur
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ENIGE |