![]() |
|
|||
|
|||
![]() top meeting. en ben aardig op de foto gezet haha
![]()
|
|||
|
|||
![]() Had je er een partij yoghurt op laten rotten ofzo?
|
|
|||
|
|||
![]() die lichtblauwe en knalgele mk1's zijn gewoonweg oogverblindend mooi.in elk opzicht vind ik die 2 perfect en een serieus doel om naar te streven.had er graag bij geweest aan de fotos te zien..
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
super mooie golf 1 alberto dit kon mij het wel doen ![]() had gisteren hem al gebeld maar was er niet om de golf 1 gti te bekijken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb me goed vermaakt op de meeting ,Weer was super !! Volgend jaar ckers weer !
![]() pics:
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee gister geschuurd zit nog plamuur op de moterkap. wordt later toch ff anders gemaakt.
|
||||
|
||||
![]() Twas erg goed, en leuke auto's. Dat was lang geleden.
Complimenten uit naar de MIVW team!! |
|
||||
|
||||
![]() Prachtweer, prachtauto's en gezellige mensen...
Hebben ons kostelijk vermaakt... Zijn al 2 hele goede autoweekenden geweest... Nice done MIVW... grtz..Vic
|
|||
|
|||
![]() Dikke meet! Heb me goed vermaakt!
Iemand toevallig foto´s van die knalgele K70LS????? Graag!!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() hele goede meeting engeland was goed vertegenwoordigd
volgend jaar groter terrein jongens ?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
of strakker parkeeren ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was ruimte zat, achterin was ruimte zat, en denk dat ze in principe ook de beschikking over het parkeerdak hebben...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was niet afgesloten dus denk het ook wel ...was wel bak en braad geweest daar boven op ![]() mooi gedaan mannen ![]() ....werd nog gevraagd waar ik heen wou rommel markt of meeting ![]() tja verlaagde jetta met porsche wielen + aanhanger was een twijfel geval ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie meeting, ik was alleen behoorlijk laat, top auto`s en mooie plek!
|
|
||||
|
||||
![]() Zo ben weer hersteld van al dat dikke spul daar zeg!!
![]() Vooral die mensen met het stuur aan de verkeerde kant.Wat een wagens zeg niet normaal. ![]() heb eigenlijk maar 2 foto,s gemaakt met de telefoon.was druk met het verwerken van al dat moois. ![]() ![]() moet zeggen heb nog nooit zo,n druk bezochte nederlandse meeting gezien. complimenten aan de organisatie!! Nog een mooi stuurtje op de kop getikt bij stroeve.mijn oude gaat in de bingo. groeten hansie!!
|
|||
|
|||
![]() zo mooie meeting
ken me er altijd wel weer een paar uurtjes vermaken en nog niet alles gezien volgend jaar weer en dan in men eigen auto hoop ik ahahah |
|
||||
|
||||
![]() alvast 2 pics van mij:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Behoorlijk wat gemist zie ik :schocked:
Ziet er echt heel mooi uit, vooral veel auto's die je niet op de gemiddelde NL meetings tegenkomt! Veel nieuws voor mij dus ![]() Volgend jaar maar weer eens heen naar de MIVW meeting ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ook wij zijn weer terug van een top dag . Heb me ogen uitgekeken en wist af en toe niet meer waar te kijken . echt de beste meet tot nu aan toe .
mijn complimten aan de organisatie .
|
||||
|
||||
![]()