![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja, maar een golf 2 kan je veel lager zetten zonder dat er iets aanloopt, niet zo eigenwijs... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog steeds mijn vraag: waarom zou je er met een vr6 geen last van hebben... kan 2 opties verzinnen die beiden niet slim zijn, maar ik ben benieuwd naar je verhaal!
|
|
||||
|
||||
![]() 2 kortere assen? waardoor het niet meer aanloopt?
of het blok ligt er zo laag in dat je niet meer kunt verlagen want dan ligt de carterpan op de grond |
|
|||
|
|||
![]() als het goed is gaan zaterdag de wieltjes er onder en dan kijken hoe laag ik kan !?
heb toevallig net mellyville's topic gelezen en denk toch dat er (als het nodig blijkt) een kleine aanpassing moet gebeuren ! MAAR WIE KAN MIJ HIER MEE HELPEN ?????? bedankt voor de vele reactie's ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hej martijn ik had hetzelfde als jouw met m'n aandijfas, zit een goede groef in nu ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn schroefset komt begin komende week ook eronder
![]() Dan zal ik er ook aan moeten geloven aangezien hij zo laag mogelijk moet ivm de 13ers ![]() Ik zal dan proberen ook wat duidelijke foto's te maken en mss wel een howto , met wat maten ed..... zou wel handig zijn |