![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry ik heb geen scanner aangesloten op mijn pc, maar omdat ik de kwaadste niet ben hierbij een kleine opsomming! Test naar prijs kwaliteitverhouding: Shampo: 1. Sonax / Swisswax. Getest: Sonax, Valma, Swisswax, Holts, Turtle Wax en ProTech. Cleaner: 1. Sonax / Swisswax Getest: Sonax, Holts, Swisswax, Commandant, Turtle Wax, ProTech. Wax 1. Valma, Protech, Swisswax. Prijstechnisch: Valma! Getest: Turtle Wax, Holts, Valma, Protech, Swisswax Glasreiniger 1. Turtle Wax Clearview. Getest: Valma, Protech, Holts, Turtle Wax, Riwax Velgenreiniger 1. Meguiar's Getest: Sonax, Valma, Holts, Turtle Wax en ProTech Kunststofreiniger 1. Turtle Wax, Autoglym en Holts. Prijstechnisch: Turtle Wax Getest: Autoglym, Turtle Wax, Valma, Holts, Sonax, ProTech. pffffffffffffffff..... dat was hem, nu ga ik toeren in de Golf en op zoek naar een nieuwe daily! |
|
|||
|
|||
![]() ik gebruik deze:
![]() Heb deze gekocht op de Techno Classica in Essen, kostte wel €26,90, voor 532 ML ![]() Je hebt maar weinig nodig, het is zo aangebracht en het uitwrijven gaat super! Turthle wax heeft de neiging erg stug te zijn met uitwrijven (omdat ie helemaal ingedroogd is), waarna veel krijt achterblijft. Ben ik niet zo blij mee. Deze van Meguiars werkt naar mijn idee veel beter, en laat een "zachtere" lak achter. Het blinkt en glanst ook een stuk dieper, en dat na slechts een half uurtje indrogen! PS. deze wax werd me speciaal aangeraden voor auto's met een donkere metallic lak. Last edited by Sjoes 85 : 09-04-2007 at 15:10. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van dat spul stond idd een hele stand vol op de T.C.
|
||||
|
||||
![]() Die NXT generation word aanbevolen voor de moderne lakken voor zover ik weet.
Heb deze ook gebruikt, maar poetste heel anders uit dan de Gold Class. Ik zweer bij het spul, hoewel Autoglym ook geweldig spul schijnt te zijn. |
|
|||
|
|||
![]() Heb ook een keer de NXT geprobeerd, had een testverpakking gekregen van de vertegenwoordiger, maar ga toch voor de Gold Class.
De NXT mag trouwens ook alleen maar gebruikt worden op auto's met blanke laklaag... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dr zit ook een blanke laklaag over de metallic lak heen. Dus lijkt mij oke. Wel goed dat jullie dit zeggen, dan kan ik de volgende keer de Gold Class eens proberen ![]() Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() protech
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga binnenkort ook even het betere spul uitproberen
Ik heb dit weekend ff een simpele tube geprobeerd die ze bij de lidl hadden: ![]() ![]() Werkt opzich redelijk, er zit een merkbare beschermlaag op. Maar als ik na het uitwrijven nog een keer met mijn hand of doek over de lak ga krijg ik een soort stofspoor op de lak. Komt dit door de krijt? Hoe kan ik dit het beste wegkrijgen?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb mijn rode golf laatst eerst helemaal met commandant groen gedaan en heb 'm daarna in de waxoyl gezet (mijn stiefvader heeft een poetsbedrijf, dus die heeft mij zo'n sponsje gegeven). Ik vind het ideaal spul, nou is ie goed beschermt en hoef ik 'm alleen maar af te spoelen en hij glimt weer als een spiegel ![]() |
|
||||
|
||||
![]() iemand hier op het forum die handelt in mequiars????
|
||||
|
||||
![]() ik zou het bestellen bij Leko daar heb ik heeel veel goede dingen over gehoord!!
Hij heeft zowat alles op voorraad en afhandeling en advies is ook super http://www.lekocarhifi.nl |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
www.mivw.nl
|
||||
|
||||
![]() Meguiars koop je bij iedere automaterialenzaak die verstand van poetsmiddelen heeft
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
En dat zijn er schijnbaar maar een paar in ons land, want er zijn maar iets van 12 verkoopadressen die door Mequiars genoemd worden in hun brochures ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
12 per provincie dan, want er zijn genoeg Meguiars dealers! Ik heb het besteld bij carshopfortuin.nl, 0,00 verzendkosten! En erg goede, snelle service... morgen poetsen dus ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag mijn rode Jetta
gewassen met Meguiars Gold shomppo & conditioner, daarna met quick detailer en klei gereinigd om ze vervolgens te waxen met Meguiars Gold wax. bumpers en spatbordkappen behandeld met Meguiars Trim detailer... Heel goed over het resultaat te spreken, ondanks de prijs van €76,46 voor dit alles ![]() (zat er ook nog een mooi poetsdoekje bij). Kan zeker nog wel 20 keer waxen met dit spul, dus je doet er flink lang mee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben momenteel niet thuis...
misschien morgen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Speedfactory in Maarheeze verkoopt ook Meguiars ...
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
yes, dat van die turtlewax klopt als een bus. Een halfuurtje drogen?? De turtle laat ik altijd een paarseconden drogen (wel wit) maar dat krijt als de ziekte. Kom je per ongeluk met je doek op zwarte kunststof delen zoals randen en bevestigingsstukken van spiegels, bumpers of andere harde kunststoffen en je hebt witte plekken ,kun je die heel gemakkelijk en goedkoop verwijderen met een doekje natgemaakt met warm water en sunlight zeep. Werkt bij mij zeer goed |