![]() |
|
||||
|
||||
![]() Thanx sander!
ja de kleur komt inderdaad anders over als werkelijk maargoed voor foto`s hebben we een veel beter alternatief en dat zijn meetings ;D |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie Corrado Henk.
Niet meer te veel aan doen, maar ik denk dat dat wel in orde komt. De Ronals vind ik persoonlijk wat te klein... Interieurtje is wel super gaaf!!!
|
||||
|
||||
![]() Lader al laten checken Henk?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, zaterdag 7 april kan ik bij arno terecht ![]() Na de lader zijn de verdere plannen: - Motorische check-up - Middenstof vervangen door alcantra - zwarte hemel - Koplampen met xenon (setje ligt al klaar) - Eventueel de bonrath wisser plaatsen (hangt van de looks af) - Nieuw Alarm + MFD Last edited by Pedaalemmer : 27-03-2007 at 21:53. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
MZZL SANDER
|
||||
|
||||
![]() Leuke wagen prullebak
![]() ![]() Veel plezier der mee in ieder geval!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Doe je goed Henk !!
Bij Arno ben je in elk geval aan een goed adres
|
|||
|
|||
![]() de kleur is dark burgundy lc3u
en veel plezier ermee en heel houden he (Y) Last edited by roy_g60 : 28-03-2007 at 22:30. |
|
||||
|
||||
![]() wel een erg mooie auto ook die velgen staan er goed onder alleen kan nog een stukkie zakken he hahaha.. gr Polo-Power.
|
||||
|
||||
![]() Mooie corrado paar andere wielen en klaar. Ben wel beetje jaloers op je mooie interieur super
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nope, LC4Y: Black pearl violet geloof ik ![]() Welke kleur alcantara gaat het worden? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
wellicht zwart, maar dat is allemaal plannen en nog niks zeker. |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is niet zonde hoor, alcantara genoeg op de wereld. Kan best een beetje voor de Corrado worden gebruikt.
|
||||
|
||||
![]() Mooi weer en een werkende digitale camera vond ik het toch ff leuk om de corrrado even uit te laten bij de kastelen in engelen. zie hieronder het resultaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hij ziet er gelukkig uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nu zie ik de kleur pas
![]() mooie kleur, wees zuinig op je nieuwe auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij word goed verzorgd, staat nu bij de garage, alle vloeistoffen zoals bakolie,motorolie, remvloeistof enz enz worden vervangen en injectoren/bougies nagekeken/vernieuwd. ![]() |