![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja dat klopt wat Pieter van de Poeperd zegt, maar de mattigjes passen dat weet ik 100% zeker...
|
||||
|
||||
![]() Ja morgen worden de klauwen verstuurt naar mij en dan kan ik beginnen met de opbouw.
Maar eerst een ander probleem oplossen. Kwam er vandaag achter dat mijn rechter portier niet erg goed meer is, en dan bedoel ik dat hij is door geroest onder de raam rubbers. heb het wel dicht gelast en gespoten en zo maar de kleur is niet juist, nu dan vrijdag ga ik met de auto naar een spuiter en die kijkt of ik misschien de auto goedkoop kan laten spuiten bij hem. Misschien Jägermeister oranje dan. Of gewoon weer rood. We zien het wel heb in elkgeval weer veel te doen nu. Gr Polo-Power.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de remklauwen ontvangen, fijn nog in orde niet vast geroest of wat dan ook.
Morgen even opschuren en dan even opspuiten met remklauwen lak en dan even afbakken in de oven hahaha. Laat wel een foto zien hoe het er morgen bij staat als ze klaar zijn. Ook morgen even setje remblokken en Setje voor remleidingen halen zodat straks echt alles nieuw is. En de Remschijven komen er aan even sparen en dan bestellen. 125.25euro voor de Twee Brembo Max schijven. Gr en tot morgen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kerel, ik kan ze voor 92,- krijgen dus dat is incl verzenden 98E.... scheelt weer een beetje. Bij interesse ff PMen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan denk ik dat jij diegene wordt waarbij ik mijn schijven ga bestellen. gr Polo-Power.