![]() |
|
|||
|
|||
![]() in de motorruimte leggen(vanaf de ruitenwisserbak naar de koplampen) heb ik ook werkt prima
|
|||
|
|||
![]() is inderdaad een goeie optie, maar ik neem zo'n plakantenne en die doe ik ergens onder me dashboard. Afdicht rubbertje haal ik ff bij de lokale brezan/heron.
Maar voor ik ga verlagen moet ik eerst rechter homokineet vervangen. Al gehaald op de sloop, en en nieuwe radiator, kost 48 euro nieuw. Dan istie weer helemaal 100%, en kan het verlagen beginnen... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die zijn er, die monteerde VW ook als je geen radiovoorbereiding bestelde. Bij mijn Golf zit er een origineel dopje in het linker voorscherm.
|
|||
|
|||
![]() bij dealer voor €1,40 ofzo
|
||||
|
||||
![]() Ik vind een antenne altijd nog mooier dan een dichtgestopt gat. Je stopt toch ook geen stopje in je dak ipv de antenne?
Laten zitten die antenne of dichtlassen ![]()
|
||||
|
||||
![]() aah netjes ik zie dat mijn oud schroefsetje goed gebruikt zal worden
![]() ben benieuwd naar het resultaat latersss mark
|
|||
|
|||
![]() @jurgen: ik stop idd geen dopje op t dak, maar een antenne op t scherm vind ik helemaal niks, dan maar een doppie zoal VW zelf ook standaard doet/deed. Iedereen stopt toch ook een rubber dopje waar de achterruitewisser heeft gezeten...en ja ik weet dat je tegenwoordig ook voor de nieuwere types een glas plaatje kunt krijgen
![]() @Mark: ja het setje zal goed worden gebruikt... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Das nog erger ![]()
|
|||
|
|||
![]() Je hebt helemaal gelijk
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Maandag aanstaande ist es soweit, homokineet vervangen en de schroefset er onder slingeren
![]() Zal woensdag pas piccas kunnen maken en plaatsen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb een drietal pics net geupload. als iemand hier zo vriendlijk zou willen zijn ze in mijn thread te willen plaatsen...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ziet er zeer goed uit ![]()
|
|||
|
|||
![]() dank je wel voor het plaatsen
![]() Ik heb nog 2 cm rondom over qua schroefdraad, zal eerst even wat van de voorschermen moeten sleutelen om daarna nog te kunnen sturen, maar hij gaat sowieso verder omlaag ![]() De bra laat ik er maar vanaf, staat niet zo mooi op een witte auto. De BBSjes heb ik na de pics weer op glans gepolijst, alleen nog een keer met unipol ofzo dr bij, en het is weer hoogglans bling ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel erg dik! welke maat hebben de BBSjes en welke bandenmaat heb je?
|
|||
|
|||
![]() zijn orginele RM velgjes, 6,5j et volgens mij 33 of 35. zitten toyo proxis 195/45/15 onder. wel oude type banden van toyo. Gaat perfect alleen als ik m nog lager doe raak ik de kunstof verbreders aan de binnenzijde,dus even wegslijpen dan maar..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vet man !! Enkel die bra zoals je zei.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() et32
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg goed uit idd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks, en idd die bra staat voor geen meter, dus die doen we dr niet meer op. maar ik hoop m binnenkort toch nog wat lager te kunnen leggen..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
et33 Erg lekkere jetta zeg! |