![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Vind dat inderdaad ook nog mooier dan een Rallye. edit: linkje erbij http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=29175
|
||||
|
||||
![]() Dat is inderdaad een erg mooie syncro, maar een Rallye is toch wel een van mijn ultieme top 10 auto's...
@ Sander: Dan doe ik ook wel ne keer mee met bergop rijden ![]() ![]() We zijn er trouwens uit, de velgen worden gewoon 1,5" naar buiten verbreed en dan zien we wel.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() uhm kevin.... dat is Jamie Simms van Dubforce.net toch?
Enne, er rijden meer dan voldoende syncro's in Venlo en omstreken, ik wil wel wat aparts houden....hehehehehehe voor zover ik weet: 2 passat G60 syncro in Venlo 1 golf limited 16vg60 ( nr.69) 1 golf g60 syncro 3-deurs ( eikeltjesgroen) in Venray 1 zwarte rallye in Venlo 1 blauwe rallye in Venray 1 zilvergrijze golf G60 syncro 3-deurs ( in opbouw/stalling) Grapje kerel! Als jij er een wilt kopen, zeker doen.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. Last edited by rallyegolf driver : 21-02-2007 at 19:34. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha ahh joh eentje meer of minder ![]() ![]() Hij heet geloof ik niet Simms maar hij zit met z'n projectje ook op dubforce ja ![]() Ik heb die van jou trouwens allang niet meer gezien man... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het idee was dat niemand dat had gezien en we dat aankomend jaar zouden herhalen ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha niemand weet over welke berg we het hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beter kijken, heb er vanavond nog in gereden....zelfs in Venlo Zuid!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hmm ik ben vanavond niet gaan rijden, heb net gisteren alle 2 de auto's in de meguiars gezet voor zondag ![]() Volgende keer beter, ik kwam laatst trouwens die jongen tegen met die matzwarte mk2 met racevlag op het dak... Hij vond m'n cabby wel tof geloof ik ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ah, Egon, die kickt op alles wat op een golf 1 lijkt! ![]()
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe erg aardige kerel!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Doe ik zelf ook mee aan msn op het forum
![]() Back on topic?