![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zal morgen eens kijken, heb volgens mij nog ergens zo'n pookknop liggen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
In Wuppertal heb je de wagen dus gekocht.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jij mag niet meer raden. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Aha ha, oke, alles klar! ![]()
|
||||
|
||||
![]() hallo welkom hier, van waar in heerlen ben je precies ik heb je nog nooit gezien met die mooie golf van je.
|
||||
|
||||
![]() welkom! ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom,
Nette GTI, en een hele fraaie kentekenplaathouder !! ![]() Groeten, LRR
|
|||
|
|||
![]() Mooie golf, en welkom
|
||||
|
||||
![]() ![]() haha de Tamoil, deze ligt dus precies achter mijn huis... En indd ik heb je golf ook nog nooit gezien maar dat geld ook voor jou Green vw weber....
|
||||
|
||||
![]() hey das idd een bekend plekje.
Wordt een steeds grotere groep met al die Zuid limburgers hier.
|
||||
|
||||
![]() gave MK1 heb je daar!!!
![]() ![]() veel succes ermee!! en hou hem orgineel ![]() Greetzz Wilmer |
|
||||
|
||||
![]() Wilkommen
![]() Mooie Golf, zal hem binnenkort even op de site plaatsen ![]() Heb het eerst ff druk met de flyer, dus het kan ff duren ![]() Zie je vast wel ff op onze meeting :P |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben toch al een paar keer door je straat gereden dan, als de tamoil bij je achterom ligt. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Pirelli,s zijn gemaakt van mei tot oktober 1983. Origineel pirelli stuur is met leer ![]() Nette golf 1. Komen steeds meer pirelli,s hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() het woord Pirelli word in de volksmond veel te veel misbruikt, dit is inderdaad een Pirelli de zogenaamde W64 uitvoering dwz n Pirelli af fabriek zonder meegespoten bumpers.spiegels en spatbordrandjes. De "Echte" Pirelli is een W65, W65 en W64 staat ook bijna altijd voor 99% in de duitse fahrzeugbrief of op de sticker in de kofferruimte. Heb je beide er niet bij staan heb je geen Pirelli.
Green VW weber: de auto heeft pas sinds 23 Januari n NL kenteken en zal sowieso in deze natte periode niet uit de garage komen. Jouw groen gevaarte heb ik laatst bij heuts in heerlen gezien. Leuk wagentje. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ook is het te zien aan het chassisnr. Het staat niet altijd op de sticker in de kofferbak hoor. (bij mij staat er wel W65 ![]() Je hebt zeker even op www.der-pirelli.de gekeken ![]() Hier even een foto voor je van mijn GTI Pirelli samen met zijn tweelingbroertje die ik toevallig op een meeting tegenkwam. De kleur die hij en ik hebben kom je niet vaak tegen op een golf 1 . Is alleen geleverd op de pirelli GTI. Mijne is de rechter ![]() ![]() ![]() Last edited by Domi : 14-02-2007 at 20:11. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heliosblauw is niet alleen geleverd bij de Pirelli-uitvoering. Ook bij de GTI-Trophy uitvoering, das de gti met zevenspaaks velgen die ook vaker onder n cabrio gemonteerd zitten... (even ter informatie dus) groeten |
|
||||
|
||||
![]() even ter aanvulling: de GTI-Trophy is/was de zwitserse uitvoering van de Pirelli-GTI, Heliosblauw zou ook geleverd zijn bij de Golf 1 GTD heb ik me laten vertellen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De GTD is niet geleverd met Heliosblauw De golf 1 cabrio Azur daarintegen wel deze is uit 1985 en de Trophy idd ook Last edited by Bonito Driver : 14-02-2007 at 21:01. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb het me ook maar laten vertellen...