![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat heb je allemaal al vervangen/uitgesloten dan? scheelt weer zoeken...
|
|||
|
|||
![]() vervangen:
brandstof pomp bougiekabels rotor verdelerkap brandstof : is er zat volgens mij vacuum slang miste van de computert terug gemonteerd..(moet deze nu gereset worden?) massa punten allemaal goed.. bougies zien er nog goed uit.. en het euvel is er nog steeds
|
||||
|
||||
![]() heb je die vacuum slang op de goeie lengte geknipt? schijnbaar moet dat allemaal op exact die lengte zijn.
Is je spinnekop nog goed(klep niet krom?)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klep? van de luchtweger bedoel je.? vacuum slangen zijn origineel.. deze was er af (geschoten??) kwam ik vanavond achter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klep van de luchtweger inderdaad, kan gebeuren dat die krom zijn en dan ook verkeerd mengsel in je motorruimte terecht komt
|
|||
|
|||
![]() ga ik dat ook nog even uitsluiten.. ik heb er nog 1 liggen..
verder nog opties? de comp. om daar nog even op terug te komen .. helpt het als ik die nu ff reset vanwege het vacuum dat hij niet had?
|
||||
|
||||
![]() kan je altijd ff proberen, maar die "comp"doet eigenlijk niet zo veel
|
||||
|
||||
![]() Is voor 99% zeker je benzinedrukregelaar.
Zit op de cilinderkop naast je ontsteking,er lopen 2 leidingen naartoe van het injectiesysteem en een stekker. Deze is niet te repareren. Dus gewoon vervangen. Gr Jan. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() dank u weer mensen
we gaan dus nu het volgende nakijken.. de luchtweger en druk regelaar....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Warmdraairegelaar ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat vermoeden had ik al dat dat bedoelt werdt.. als je van deze de stekker er af haalt valt hij dan buiten werking? of heeft dat geen zin? ik heb het net gedaan, daarna gereden en je raad het al geen verschil.. de luchtweger ook vervangen (viel niet mooi op zijn plaats ) gewoon warmdraai regelaar vervangen dus?
|
|||
|
|||
![]() Meten is weten
Met een manometer de systeemdruk opmeten Met warme en koude motor |
|
|||
|
|||
![]() oke .. en wat voor mano meter (ivm meetbereik)
|
|||
|
|||
![]() Systeemdruk moet zijn 4.7/5.4bar zonderkat.
5.2/5.6bar met kat Dus minimaal tot 8bar druk |
|
|||
|
|||
![]() oke bedankt.. gaan we morgen nog ff proberen
|
|||
|
|||
![]() je warmdraai regelaar moet je tussen de 20 en 26 ohm meten, en op de stekker moet bij ingeschakelde ontsteking 12volt komen te staan, daarmee kun je hem testen gelijk nieuwe halen is ook onzin
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als je hem openhaalt staat de waarde er op[aan de onderkant van de weerstand] |