![]() |
|
||||
|
||||
![]() everybody wants al golf
![]() ![]() ik zou je werk gewoon afmaken waarmee je begonnen bent...inversteer dan net wat meer en maak hem in orde... misschien bevalt ie je dan wel zo dat je hem wilt houden....zoiets weet je pas als alles gefixt is..ik heb ook veel gezeik aan mij auto maar ik los het gewoon stap voor stap op en kies daarmee voor een wat duurdere maar voor mij een betere oplossing...als ik een andere golf koop weet ik niet wat ik koop en daarbij komt dat ik weer opnieuw moet beginnen... oftewel ik verkoop mijn golfje pas als ik ermee klaar ben of hem om een boom vouw....thats just my point of view ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Moet je nog winst draaien op de fireblade carbs?
Zo nee... PM please wat ze moeten kosten ![]() Inlaat 'braai' ik zo in elkaar, maar als je wil, mag je ook daarvoor je prijs noemen..
|
|
||||
|
||||
![]() verkoop het dan liever compleet.. carb's en inlaat en de kop... Maar als je voor alle drie betaalt, dan hou ik de inlaat en kop wel....
![]() Het gaat me er om dat ik de auto kan verkopen... wat over blijft verkoop ik los.... Dus de carbs los verkopen doe ik misschien over een maandje ofzo...
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() mijn verhaal ken je al hé ;D
![]() in ieder geval als je geld te kort komt, dan ben je het zo kwijt begrijp ik hier ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice Avatar..
|
|
|||
|
|||
![]() Kop op Tommy, wel volhouden he! Zo'n 1.6 golf ga je ook al snel wat aan doen en dat kost ook geld. Nu weet je wat je hebt, ik zou proberen dat af te maken (daarna levert ie ook weer meer op).
|
|
||||
|
||||
![]() sja.....
ondertussen onderneem ik wel wat dingen.. dus we zien wel... maar als ik em kwijt kan.... WEG ERMEE! ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ja persoonlijk zou ik er ook nog ff mee doorgaan, je hebt er nu zoveel bloed en geld in zitten
![]() ..........marja it's your call |
|
||||
|
||||
![]() 1.6 is kut, ben je ook weer zo zat... pak dan een 1.8 kost evenveel, superdegelijke blokkies en veel meer mogelijkheden in het low-price tuning segment
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waar?? waar?? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 525 euro voor de bewerkte kop met 37 mm inlaatkleppen, inlaatspruitstuk, carb's(+extra set... niet compleet, maar wel handig voor kleine onderdeeltjes, Ebay miskoop), nokkenas... (een gesneden Audi/VW as? 296 of 298 graden zou ie moeten zijn) probleem met de kop is dat ik de klepspeling niet kan veranderen.... maar of het aan mij ligt of aan de kop... Ik weet het niet meer... :S
|
||||
|
||||
![]() Verkoop die motorfiets carbs en koop een degelijke weber voor op je originele kop, en rijden! Soms is origineel helemaal niet zo slecht.
Als je een andere auto koopt weet je gewoon niet altijd WAT je koopt - pas na een paar maanden begin je de auto te kennen. En een Jetta 1 is gewoon een super gaaf bakkie, zeker met zonnedak! Houden dus zeg ik! |
|
||||
|
||||
![]() topic mag closed...
Ik hou em... Dan staat ie voorlopig maar stil... Zodra ie weer rijdt zie ik wel weer verder. Waarschijnlijk krijg ik er dan wel weer lol in.