![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wel een stoer voorbeeld man.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Goeie keuze, vindt het ook echt een dik apparaat!!!
|
||||
|
||||
![]() hoe vaker ik de foto's zie, des te sneller wil ik beginnen aan de auto.
trouwens iemand enig idee hoever bij deze de vooras versmald is??
|
||||
|
||||
![]() Ik ga voor 10 a 12 cm.
|
||||
|
||||
![]() ja zoiets had ik al gelezen maar ik wil graag gewoon de schokbrekers op de ori plaats houden, op m'n vorige kever had ik alleen een verlaagde vooras in combi met smartbandjes maar versmallen vind ik net wat mooier.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel nee, joh ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag zijn we eindelijk begonnen aan de kever. En zoals verwacht zit er altijd weer meer werk aan dan dat je in eerst instantie ziet
![]() De master himself ![]() ![]() ![]() Gaatje in de rechterkoker. ![]() Linkerkoker moet comleet vervangen worden. ![]() ![]() ![]() Linksachter bumpersteun. ![]() Bandenbak is ook overleden. ![]() ![]() Linkerwielkast is al eens aan gelast. ![]() Linkerbodemplaat is compleet verrot. ![]() ![]() ![]() Linkerdeur. ![]() Rechterbodemplaat is ook niet veel soeps. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zoals jullie zien zat werk dus ![]() Gelijk eff een vraagje, die bitumen op de bodem hoe kan je die het best verwijderen???
|
||||
|
||||
![]() Die bitumen platen heb ik er "gewoon" afgestoken met een plamuurmes. Overige resten met een staalborstel op de slijptol. Daarna heeft de stralen het afgemaakt
![]() Hij is aardig crocant ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() we moeten nog een lasapparaat aanschaffeb=n , maar idd we gaan zelf bakken en braden.
|
||||
|
||||
![]() Das idd een hoop ellende die tevoorschijn komt!
Zelf idd een apparaatje halen en op het gemakje alles vervangen! Kan je ook gelijk je vooras versmallen en verlagen ![]() Ik ben bijna klaar, alleen nog stuurstangen inkorten ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben benieuwd frederic, hopelijk as weekend weer wat doen aan de kever
|
||||
|
||||
![]() vandaag de bitumen vd bodem verwijderd en ik ben begonnen met het verwijderen vd bouten waarmee de carosserrie vastzit. Ik heb ze alleen nog niet allemaal kunnen vinden. Iemand een soort handleiding van wat ik allemaal moet verwijderen om de carosserrie te lichten???
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Check het begin van mijn topic, daar staat ene lijst met onderdelen die je los moet halen om te kunnen liften!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb gezocht maar ik kijk er overheen denk ik frederic ![]()
|
|||
|
|||
![]() Sow, daar zitten nog wel wat uurtjes werk in. Veel succes ermee!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik ben er al achter
|
||||
|
||||
![]() tadaa, body off, hij zat vooraan wel lekker vastgebakken maar hij is los.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aardig krokant dacht ik zo ![]()
|
||||
|
||||
![]() Krokant, modewoordje voor stokverrot
![]() |
|
||||
|
||||
![]() kats verrot, zelfs de oud ijzerboer geeft niets voor die croky
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jij zal je de komende tijd niet vervelen
![]() ![]() Bij mij was het ook bijna zo (wel iets minder), maar die bodemplaten zijn zo vervangen, en dan heb je gelijk een heel ander beeld ![]()