![]() |
|
||||
|
||||
![]() En Broodgay : al gemailed wat de prijs is?
Of did u pull a Jelle on us ? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het blijven toch erg gave modellen, ik zou persoonlijk ook die Hebmuller laten gaann de bril redden.
|
||||
|
||||
![]() GROTE zonde om een brilkever te slopen!
Zeker als hij nog hard is! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I did not pull no frigging Jelle on you! Heb al gemaild, het is nu alleen effe wachten op antwoord. Maar als ik zie dat ze meer dan duizend euro vragen voor een achterspiegel, denk ik niet dat deze kever betaalbaar is. Voor mijn uppie in ieder geval niet. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd that's the one!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry, maar als ik moest kiezen lag die cabrio al drie keer in de shredder. Het is een hele mooie aparte auto, maar daar zou ik nooit van z'n leven een brilletje voor slopen. Acherm!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben het helemaal met je eens. maar je moet het zo zien. die hebmuller is waard 20.000 euro(ja die witte ja) die bril is waard schat ik zo'n 7500,- dat is bij elkaar 27.500 beetje bril slopen en klussen levert dan zo'n 55.000 op. want dat wil hij voor de hebmuller vragen! dat is 22.500 voor de arbeid. en zo ziet meneer Coenen dat. niet of die bril zonde is om te slopen. ![]() ik weet het erg jammer.
|
|||
|
|||
![]() Wat voor onderdelen worden er dan overgezet die puur van een bril kever af kunnen komen ?
7500 euro voor een harde bril ? Is dat de prijs voor zoiets ? hoe compleet is zo'n kever dan ? Alleen nog spuiten en klaar ? (en het is 27.500 voor de arbeid dan :P ) Last edited by Langedaik : 31-10-2006 at 18:43. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de hele neus inclusief dashboard. spatborden. bumpers. interieur. kleine delen zoals lampen en zo.
|
|||
|
|||
![]() MMM,
Dat kan ook van eentje die minder rot is ? Of is dit ding echt zo rot ? Wel zonde van zo'n bril .. snik snik |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dus dan is er de keuze om voor nog geen 10.000 euro een mooie auto te rijden ingeleverd om voor ruim 'n half ton in een (sorry, maar dat is mijn smaak) lelijke auto te chauferen. Rare jongens, die Romeinen! (Nja, lelijk is dan misschien een groot woord, maar echt super vind ik hem niet.) Voor zo'n volk is er maar een oplossing: op staande voet, terplekke executeren! Doe een cursus plaatwerken, of laat een plaatwerker aan de slag gaan, en je hebt die stukken metaal zo in vorm. Dan kan ie een nette Cabrio verkopen en heeft ie een bril gered die ook weer verkocht kan worden.
|
||||
|
||||
![]() is dat een originele hebmuller die later omgebouwd is naar een nieuwer type?
imo lijkt het wel een kever met een speedsterkitje erop. maar als het inderdaad een originele hebmuller is, is ie het opknappen wel waard ja. vind die oude 356 erachter wel mooier trouwens.. |
|
||||
|
||||
![]() Croissantaanbidder : je hebt gelijk maar een Hebdinges is fucking zeldzaam en erg gewild .
Wat Martijn berekent is ook echt zo : is in ene (na wat laswerk ...) een modaal 5 jaar salaris waard @ HJ :cool toch . Alle Kevers van na 67 krijgen liggende koplampen ... en de Heb krijgt een nieuw model nase . Een Hebxico ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @gert:
dus zo'n neus is eigenlijk op ruilbasis?? |
|
||||
|
||||
![]() Ja
En voor de vuist weg lol Zal ik mijn ovaal ombouwen tot Baja ? |
|
||||
|
||||
![]() dat wordt een bavaalja
|
|
||||
|
||||
![]() ... Hopjes ,Vanille en Chocolaaaaaaaaa
|
|
||||
|
||||
![]() Gentlemen, the word is in:
De bril moet €8.500,- kosten, en is helemaal origineel. Verdere inlichtingen zou ik telefonisch krijgen. Ik zal het die beste man maar even niet aandoen om dat nummer hier te posten, maar mocht de kever er inderdaad aan gaan sta ik niet voor de gevolgen in. ![]() Prijs is nog HEEL ok eigenlijk vind ik, al heb ik de centen niet. Zou het misschien toch iets zijn als forumproject? ![]()
|
||||
|
||||
![]() En als ik mijn Ovaal inruil?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Project Dannenhauer & Stauss is echter ook heel mooi, dus ik heb wel t idee dat ze als ze iets aanpakken dit dan ook meteen goed doen.
Wel blijft buiten kijf dat t zonde is om n knetterharde bril te offeren, er zijn dr ook met achterschade of zo die zijn voor de Hebmuller ook goed en minder zonde |