![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit nu een schroefset onder, hopelijk van een Passat. Maar is niet verstandig om een veer te gebruiken die niet voor de auto geschikt is.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er zit nu inderdaad een Schroefset onder voor de passat! Maar die veren wou prima hoor, maar kon niet lager vandaar de schroefset ![]()
|
||||
|
||||
![]() kleine update
Ik was ooit al eens begonnen met mijn audio in orde te maken, dus vandaag maar eens begonnen met een deel te stofferen. ![]() 1 cm Polyether erop geplakt voor een zacht aanzicht. ![]() Skai op maat geknipt. ![]() En netjes om de vorm gespannen en vast gezet met nietjes. ![]() Op bijde delen klitteband geniet zodat de delen aan elkaar plakken. ![]() Even passen, je ziet een verhoging in de vorm, deze is er bewust ingemaakt anders was het zo vlak. ![]() De sub in het paneel gemaakt. ![]() De rand afgewerkt met een stukje skai. ![]() En het resultaat, ben er nog niet helemaal content mee. In de rand zie je nog deukjes, moet hier nog even wat voor verzinnen. Het liefst zou ik om de rand een strip ofzo doen, dus dit komt nog. Straks een keer inbouwen en de andere kant nog.
|
||||
|
||||
![]() En weer een update!
Vandaag bezig geweest met het paneel voor de versterker en condensator. ![]() Paneel gestoffeerd! ![]() Alles op zijn plek vast gezet! ![]() Het paneel gepast, past aardig dacht ik! ![]() Zij aanzicht. ![]() En nog 1, zo is de diepte goed te zien. ![]() Nog ruimte voor de pulpstekkers. ![]() Biede delen zijn nu klaar nu nog inbouwen. Dus wordt vervolgt!
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor!!!!!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ziet er zeker netjes uit !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() ja dat doe je netjes met die audio
![]() Voor de rest ook een nette passat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() THX
Ben vandaag bezig geweest met inbouwen, aardig rot werkje maar het is goed gekomen, morgen pics! Straks maar eens beginnen met de buitenkant te schuren ![]()
|
||||
|
||||
![]() Pascal:
Moet zeggen, dat je i.d.d. zeer zorgvuldig bezig bent, qua audio! (maar ook de rest...) ...en dan vervolgens zèlf zeggen: ...En het resultaat, ben er nog niet helemaal content mee.... ![]() En natuurlijk is je Passat ook prachtig! Ik zie alleen die diepe velgranden (op de foto's onder je auto) niet ècht meer terug. Op de losse velg-foto's zijn ze wel lekkerrr diep, i.i.g! Ga zo door, man! Greetz Vento Vice ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Oke dan, weer een update!
Vandaag begonnen met het afmaken van de audio. ![]() Er moest natuurlijk wel het een en ander verwijderd worden om het pas te maken. ![]() Nieuwe kabels gelegd, op de foto staat nog niet alles die van de boxen moeten nog! ![]() De sub gemonteerd, van binnen eerst alle kieren en gaten met pur dicht gemaakt! ![]() De amp en de condensator, paneel zit nog niet vast het klitteband was op. ![]() ![]() Ziet er wel strak uit al zeg ik het zelf. ![]() En weer alle ruimte voor de hond! De speaker kabels wil ik nog nieuwe voor hebben, dan aansluiten en hopen dat het nog een beetje klinkt! Heb dit ook niet voor het geluid gedaan dan had ik het wel anders aangepakt, het is puur de ruimte die ik optimaal wil benutten. Tot zover het audio gedeelte, als ik een keer een composet heb dan gaan we hier weer verder! Groet,
Pascal KEEP IT ORGINAL, PAINT IT FLAT AND SLAM IT ON THE FLOOR! Last edited by Pascal_Passat : 25-03-2007 at 19:00. |
|
||||
|
||||
![]() zelfs hier blijft t een vette bak
|
||||
|
||||
![]() Hij is nog MAT zo te zien
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nog niet wordt aangewerkt ![]()
Pascal KEEP IT ORGINAL, PAINT IT FLAT AND SLAM IT ON THE FLOOR! Last edited by Pascal_Passat : 26-03-2007 at 21:56. |
|
|||
|
|||
![]() Zoals ik al had vermeld kerel... Zeer netjes gedaan die audio
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ben druk bezig met mijn nieuwste plannen, wil nog niet veel vertellen dus alleen een paar foto`s
![]() ![]() ![]() Groet,
|
||||
|
||||
![]() ik kan hier ook weer t zelfde zetten
maar t word vast en zeker een vette bak
|
||||
|
||||
![]() Laaste maand druk geweest, en hier het resultaat, zeg maar wat jullie ervan vinden!
Komen nog een paar aanpassingen, de stoelgeleiders moeten nog in kleur, moet nog wat lager en er moet nog wat op het dak komen ![]() Genoeg gel*lt, Foto`s: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groet,
|
||||
|
||||
![]() Allemachies, dat interieur!!! Wát gigantisch mooi!!!!!!
![]() ![]() De rest ook trouwens!!!!:thumleft: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
||||
|
||||
![]() gaaaaf
![]()