![]() |
|
||||
|
||||
![]() kijken op het huis van je ontstekeking, staat een onderdeelnummer op (meestal 9 karakters). Ontsteking kost ca. 25 tot 50E.
|
|||
|
|||
![]() oke
![]() zal eens kijken... maar nog bepaalde types wagens waar het opzit? polo/golf/vento/jetta? mk1/2/3?.... anders zie ik mezelf morgen 1000 VW motorkappe openen op de sloop :P |
|
|||
|
|||
![]() jongens bedankt
![]() dankzij jullie heb ik gewoon weer VEEL geld uitgespaard ![]() vandaag op de sloop een nieuwe ontstekingsding gehaald. (20euro op sloop reeshof/tilburg) erin geschroefd (zelfde stand als vorige) accu er terug in en lopen ![]() thanks 2 alle mensen die gereageerd hebbe ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toch mooi hoe iemand hier geholpen wordt!!!!
Cruise on dude!! grtz...Vic..
|
||||
|
||||
![]() Wel ff je tijdstip goed in (laten) stellen he..
Was dus gewoon de hall-gever: -slaan van de toerenteller (als je die al hebt) -ineens uit.. en na een tijdje weer gewoon te starten waarbij het lijkt alsof er niets aan de hand is. Totdat ie steeds vaker ineens uitvalt, en het dan helemaal niet meer doet (geen vonk meer). Vroegah moest je af en toe de puntjes stellen en vervangen. Toen kwam de hall-gever: die houdt het 15 a 20 jaar vol. En dan issie stuk ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() tja heb hem nu op gevoel afgesteld (hij liep eerst wat schokkerig en een dip rond 3500rpm)
iemand uitleg hoe t exact moet anders? ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zou je een stroboscooplamp moeten hebben die je in graden in kan stellen, dan kun je hem optimaal krijgen. Bij de dealer kunnen ze dit ook doen met de VAS en het werk is het niet.
|
||||
|
||||
![]() Hey dat probleem ken ik ook met me gtd toen ik hem ging halen niks aan de hand zet hem neer deed helemaal Niks meer dankzij de prutsers in nederland!!
maar succes ermee!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ontsteking op je GTD? ![]()
|
|||
|
|||
![]() een GTD is toch een gti mar dan diesel?
zul je hoogstens moete voorgloeien maar dat heeft toch niets met tijdstip te maken? of had je ander probleempje? tja ben er eigenlijk heel blij mee. heb die wagen voor 550 met nieuwe apk gekocht. nergens roest en ziet er perfect uit.. helft vernieuwd onder de motorkap (wss fout niet kunnen vinden.) Ik koop dat ding voor weinig, zet er een slooponderdeel van 20euro in. En rijdt met een perfect goedkoop karretje..... ![]() morgen na het wassen een fotoshootje voor de liefhebbers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() schiet maar eens op met je foto's, ik zal vanavond de knipperlichten brengen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik neem aan dat een Diesel geen "tijdstip" heeft. ben benieuwd naar de pics! ![]()