![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb dat idee ook! Ook daar kan een dronken mongool een ongeluk veroorzaken (nog nooit meegemaakt o.i.d. gelukkig) maar auto's bekrassen en zelfs in de hens steken ![]() Dat zie ik op Budel b.v. toch echt NOOIT gebeuren. Sterkte aan iedereen die schade heeft ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is geen goede reclame voor Automaxx dit hele gebeuren. Dus is nog de vraag of het weer georganiseerd wordt doorn hun.
Hoop ook niet voor hun dat ze straks op de site zetten dat het event dit jaar een "succes" geweest is. Dat zou echt onverbiddelijk zijn... |
|
||||
|
||||
![]() heb ook ff het forum van automaxx doorgelezen, onbeschrijvelijk wat daar is gebeurd. meteen schrappen zon meeting
|
||||
|
||||
![]() voor mij ook de laatste keer geweest al de jaren hiervoor was het toppie...
dit jaar was gewoon ruk... van de bekrassers niks vernomen maar zwaar klote als dit je overkomt... iedereen sterkte en succes met de wagens...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sjeezus!!!!! Ik wist niet dat het Feije was! ![]() Goed dat ie er zelf redelijk vanaf is gekomen ,hij heeft niet erg veel geluk met z'n auto's...... Ik wens m veel sterkte toe ! ![]() En ook natuurlijk alle andere gedupeerden van dit gebeuren! Ik ben er zelf niet geweest (ben niet zo'n automaxx liefhebber...),maar ben er wel van geschrokken ,dit geeft maar aan dat dit soort event'en gewoon te groot worden en veel te commercieel! Geef mij maar een kwalitatief betere en mooiere meeting ,maar ja ,dat is mijn mening. groeten Wytze
|
|||
|
|||
![]() o o o wat ben ik dolgelukkig dat ik niet meegeweest ben met de club..
sterkte gewenst aan een ieder die wel de dupe is geworden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Even voor de Aircooled jongens onder ons, Het betreft nu wel een algemene auto meeting en daar komt veel,HEEEELveel publiek op af. Helaas ook jongens die net een rijbewijs hebben en effe willen laten zien wat ze kunnen. Ik heb persoonlijk een vreselijke hekel aan dit soort meetings,je ruikt gewoon dat er niets anders dan geld en nog eens geld verdient moet worden en iedereen kan de schijt krijgen ,geld verdienen en nog eens geld verdienen. Van mij krijgen ze bij Automaxx geen rooie cent. Straks lopen alle mannen van Automaxx weer in Las vegas voor 2 weken op de SEMA SHOW.van jullie centen. En zouden de meetings van Automaxx verzekerd zijn voor dit soort geweld??? Zo niet dan heeft MIVW het beter voor elkaar. Op VW MANIA heb ik nog nooit problemen gezien,mischien dat het wel eens een keer niet 100% was maar de sfeer is gelijk aan een Spa of een Budel. Volgend jaar gewoon Boycotten die automaxx meetings. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook meer in voor forum meetings! Vind het wel zwaa idioot dat er mensen zijn die auto's gaan bekrassen bezopen lopen rijden en zelfs auto's in de fik steken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() voor de auto's hoef je idd niet naar automaxx. maar een weekendje ontcijferen wat voor een auto onder de spoilerpakketten schuilt, en dom ouwehoeren was het altijd erg geslaagd!
dit was mijn 4e jaar, en de vorige jaren was de sfeer op de camping stukken beter. erg jammer, maar dit was voorlopig het laatste automaxx gebeuren dat ik heb bezocht.. |
|
||||
|
||||
![]() weer een dombo meeting om af te vinken waar je nooit heen hoeft te gaan .
een weekend treffen met diverse automerken ,heeft nog nooit gewerkt .
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Helemaal mee eens!!! |
|
||||
|
||||
![]() WTF is automaxx? Is dat een autoblad? Laat maar heb t al gevonden.
Echt belachelijk dat dit tegenwoordig gebeurd. Hopelijk wordt er toch nog iemand opgepakt en aangeklaagd voor de opgelopen schade. Auto's in de fik steken, nondejuh als ze da bij mijn auto zouden doen. Ben normaal heel rustig maar dan..... ![]() Niet te geloven.
B-Extreme B-Tuning 1303 racebug is in full resto!! But it will be road-worthy!! Last edited by Racelook : 03-07-2006 at 13:58. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ooit eens naar Chinney geweest in Frankrijk,daar waren we zogenaamd uitgenodigd ,samen met nog 20000 mensen dus,na 2 uur in de rij te hebben gestaan waren we eindelijk binnen en na 20 euro te hebben betaald konden we zo weer het terrein weer af,het was vol sorry.
Ook dit was weer een 1001 merken meeting waar alleen maar voor de winst wordt gedraaid, de organisator nog vertellen dat het een vw meeting was,ik denk dat sommige de beste man wel kennen,Audi A4 station op airide en 20" velgen,nu heeft de beste man een Porsche 996 omgebouwd naar nieuwste 911. Boycotten die meetings. Zoals Serge al zegt ,Het werkt gewoon niet. |
|
||||
|
||||
![]() dus.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En weer het pilsje gemist he ![]() ---------------------------------------------- Zaterdag heen gegaan, en een enorm feest gehad met ons clubje. Tot n uur of 3 s'nachts... Stond ook op veld G. M'n zussie d'r Parivarianto is bekrast ![]() Zie wel veel overdreven verhalen hier op t net, maar ik ben er volgend jaar niet weer bij! We zoeken ons wel een ander weekendtreffen op! |
|
||||
|
||||
![]() Heb net nog ff 50 pagina's zitten lezen op het forum daaro.
Maar wat een troep op de foto's. Dat kost alleen al de 50 euro entree per persoon!!! Achja waar gaat de samenleving heen tegenwoordig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Laat dit dan maar een teken zijn dat we er volgend jaar niet heen gaan.
Voor de gene met schade SUC7
|
||||
|
||||
![]() Quote:
50 pagina's ?? Zijn er nu al 148 ![]() Echt jammer dat zulke dingen gebeuren, heb echt met ongeloof sommige verhalen zitten lezen..........maar het schijnt toch te gebeuren ![]()
|
|||
|
|||
![]() die idioten van automaxx die zijn alleen maar op het geld uit..... paar jaar geleden toen dat automaxx gedoe begon ben ik een x in lelystad geweest... 2 1/2 uur rijden voor niks want je moet je van te voren aanmelden anders kom je het terrein niet op.... belachelijk gewoon laat mij maar fijn naar duitsland en belgie gaan daar kun je nog ouderwets naar toe rijden zonder je aan te melden en de hoofdprijs te betalen....
|