![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ik vind dat een hele mooie auto maar ik heb liever de voorkeur aan een 16V
![]()
|
||||
|
||||
![]() tis moeilijk om een goede te vinden
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat was een 16 v heb hem gesloopt ligt nu in stukjes in de garage iemand die nog wat nodig heefd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoek en u zult vinden beter zoeken erik
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
zo is het heb net een super mooie verkocht heefd bijna een maand op mp gestaan 1tje van 1989 dus ff goed op letten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zit iedere dag al op marktplaats
![]() ![]() ![]() ![]() die had ik idd niet gezien ![]() ![]() en wat die sloper betreft, ik had nog gereageerd daarop maar geen antwoord ![]() we zoeken verder (UP) ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb je wel een mail gestuurd
maar toen had ik het chassis al verkocht ik weet nog wel een heele mooie 8v recaro er in bbs wielen er onder zo het hoord edition one stikker op de motor kap paars lc3u kleur standaard open dak bouwjaar 1990 dus met dikkebumpers en G60 paket ![]() maar ja das een 8v Last edited by voklswien : 19-08-2006 at 07:23. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
geef maar eens een link of een foto en waar ik contact met iemand op kan nemen ![]() al vast bedankt ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb ik gedaan je kan altyd ff een kijkje nemen in het mooie friesland
|
|
|||
|
|||
![]() 4687433513
Terug | Auto's > Volkswagen Prijs: € 1.850,00 Datum: 20-08-06, 02:27 Gezien: 20 keer Adverteerder Bekijk alle advertenties van adverteerder Naam: Michael Telefoon: 06-12368335 Woonplaats: Emmen, Drenthe Beschrijving: Mooie Wolfsburg edition (GTI 16V) K6 van bouwjaar 06/89. In deze auto zit een PL blok met 129 pk! Auto rijdt super en er zit aan de bestuurderszijde een sportstoel in (soort kuipstoel). Op de grill is een booskijker aanwezig. Motorkap blijft open op drukstangen, dus geen stang op poot nodig. Eenpotige ruitenwisser. Er zitten 17" velgen onder de auto met platte banden; 215/R17/40 (achter) en 205/17/40 (voor). De auto rijdt goed. De kleur van de auto is paars (donker). Achterramen donker getint. Speciale bumpers aanwezig + m3 spiegels. Er is een andere brandstofpomp opgekomen voor de keuring, ook is de distrubitieriem vervangen en gelijk ook de spanrol mee vervangen. Olie is altijd op tijd ververst en ook dit is onlangs nog gebeurd. Keuring is nog geldig tot mei 2007. De lak is niet beschadigd of dat er deuken op de auto zijn te bekennen. Deze auto verkeert in een goede staat! Voor de echte liefhebber of iemand met goede smaak. vandaag op mp let op 1989 dus geen dikke bumpers orgineel |
|
||||
|
||||
![]() heel erg bedankt alberto !!
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja
![]() ![]() ![]() auto is mooi daar niet van ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb nog wel een 16V blok liggen voor je wip je die er toch in
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Eventueel wel een G60 Edition One te koop, vorig jaar maart geheel overgespoten, g-lader pas gerevisseerd (ben nog aan het inrijden), originele Edition One sticker nog op de motorkap, Edition interieur, blow-off valve, zeer ver verlaagd, borbet A 7.5x16 voor en 9x16 achter met zeer platte bandjes (weet de maat niet uit me hoofd), EPS uitlaatsysteem van voor tot achter (geheel RVS), eenarmige wisser, embleemloze grille met enkele koplampen (donker met kruis), zwart-witte achterlichten, G60bumpers (dikke), ongeveer 175.000 op teller (weet het niet exact)...
Alleem ligt ie wel ver boven je budget (meer als het dubbele)
|
||||
|
||||
![]() ik heb nog wel een 16v
moeten alleen de klepstootrubbers, rubbers van de geleiding van de versn.pook vervangen worden. en er zit een deuk in de deur maar andere deur met zelfde kleurcode heb ik nog op zolder erbij. en het is een grijze originele edition maar ik geloof dat ik je aleens gemailt heb. verder is ie origineel met nieuwe schokbrekers en nieuwe banden. twee leuke dingen: origineel el. ramen dus geen gaten in de panelen! en ruitensproeier verwarming (had in nog niet vaak gezien) interieur is verder in topstaat 1750 euro groetjes twan Last edited by classicline : 22-08-2006 at 18:17. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en deze ook op ons eigen forumpie
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=23816 |
|
||||
|
||||
![]() wel allemaal goede aanbiedingen ja,
momenteel ben ik met iemand in onderhandeling die deze auto te koop heeft staan, maar nu vraag ik me af of deze auto wel 3000 euries waard is ? ![]()
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant Last edited by Erik_Edition#1 : 22-08-2006 at 22:04. |
|
||||
|
||||
![]() lijkt een zeer nette auto...maar 3000 inderdaad
![]() |