Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->)
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 18-06-2006, 20:26
Rico Rico is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by Jodocus
Mannen: dit is wel een volksforum en geen vliegtuig-eet0ik-hoe-die-dingen-heten-forum ..

Zo'n register lijkt me wel een goed plan. Zal eens overleggen met VCT2 en Vincent .. als ik hem tegenkom in Budel (big place).

Froukje

als VW T2 eigenaren mogen we het er toch wel een keer over hebben waar we met onze bus naar toe gaan?!!! ? of niet soms!

en dan kan je dus gelijk ja andere passie delen!
Old 21-06-2006, 21:51
molenari's Avatar
molenari molenari is offline
T2 Guru

Send a message via MSN to molenari
Quote:
Mannen: dit is wel een volksforum en geen vliegtuig-eet0ik-hoe-die-dingen-heten-forum ..

Tja ok, maar het is wel een forum, dus per definite veel geouwehoer
En die vliegshow....geef mij maar Budel. Die dingen vlogen de hele dag over mijn huis hier in Leeuwarden, vond het niet echt interessant. Had er ook geen tijd voor want ik moest mijn Champagne bus fixen voor de APK. Helaas niet meer gelukt die dag. Ik kwam om 16u bij den echten VW dealert. De keurmeester was bang voor een steekproef, dat zou veel tijd in beslag gaan nemen en dan moest hij het voetballen missen. Maandag teryg komen dus :-( heb ik gedaan en ik heb weer APK...maar wel zonder apk naar budel geweest, tja het is niet anders.

Quote:
Zo'n register lijkt me wel een goed plan. Zal eens overleggen met VCT2 en Vincent .. als ik hem tegenkom in Budel (big place).

helaas hebben we elkaar niet getroffen. Ook geen idee hoe je er uit ziet trouwens Maar wie weet een andere keer.

Register is zeker een goed plan. De IGT2 heeft al een register met een paar 100 bussen. En eerlijk gezegd hou ik zelf ook al een paar jaar een soort register bij van m-plaatjes.

Een Spanjaard heeft me een paar weken terug een mailtje gestuurd. Hij is bezig zoiets op te zetten. Hij is wel handig met programmeren en websites bouwen. Ik zal met hem overleggen hoe we dit het beste kunnen doen. De wereld is ten slotte groter dan Nederland en met een wereldwijde registratie waar alle T2 clubs aan mee doen kun je veel meer bereiken.

'...het is alweer woensdag, ik heb een Golf GTI...'
Reply With Quote
Old 22-06-2006, 17:02
Jodocus Jodocus is offline
Forum regular

Goede ideeen Vincent! Inderdaad hebben we elkaar gemist. Zijn natuurlijk ook zoveel mensen ... We zijn er ook niet zo heel lang geweest en alleen op zaterdag. Heb je niemand anders van de club gesproken?

Ik wist wel een beetje hoe jij er uit ziet (foto van Lomax; maar daarop stond je gezicht niet en da's wel zo handig natuurlijk ... En wat betreft hoe ik eruit zie: ben je geen lid van de VCT2 dan? Dan had je me in de Pano kunnen zien staan Wellicht een reden om juist niet lid te worden

Ik ga ook nog eens informeren bij het CBS (daar verwijst het RDW naartoe), kijken of dat iets op kan leveren ..

We komen er wel (langs welke weg dan ook )

Groetjes,

Froukje
Reply With Quote
Old 22-06-2006, 17:28
Lomax's Avatar
Lomax Lomax is offline
VW Fanatic

Ho Ho, op een foto stond zijn gezicht redelijk en hij is sinds kort lid van de VCT2
Old 22-06-2006, 18:26
Forum regular

Was niet mijn bedoeling om je fotokunstje af te kraken Henkjan (zonder streepje goed he?!)
Reply With Quote
Old 22-06-2006, 18:56
Lomax's Avatar
Lomax Lomax is offline
VW Fanatic

Fantasties, nu nog wel een spatie ertussen en het is uitmuntend
Old 22-06-2006, 18:59
Forum regular

Oke dan .. Henk Jan zonder streepje met spatie en met twee hoofdletters .. tricky naam hoor
Reply With Quote
Reply

Posting Rules