![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als VW T2 eigenaren mogen we het er toch wel een keer over hebben waar we met onze bus naar toe gaan?!!! ? of niet soms! en dan kan je dus gelijk ja andere passie delen! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Tja ok, maar het is wel een forum, dus per definite veel geouwehoer ![]() En die vliegshow....geef mij maar Budel. Die dingen vlogen de hele dag over mijn huis hier in Leeuwarden, vond het niet echt interessant. Had er ook geen tijd voor want ik moest mijn Champagne bus fixen voor de APK. Helaas niet meer gelukt die dag. Ik kwam om 16u bij den echten VW dealert. De keurmeester was bang voor een steekproef, dat zou veel tijd in beslag gaan nemen en dan moest hij het voetballen missen. Maandag teryg komen dus :-( heb ik gedaan en ik heb weer APK...maar wel zonder apk naar budel geweest, tja het is niet anders. Quote:
helaas hebben we elkaar niet getroffen. Ook geen idee hoe je er uit ziet trouwens ![]() Register is zeker een goed plan. De IGT2 heeft al een register met een paar 100 bussen. En eerlijk gezegd hou ik zelf ook al een paar jaar een soort register bij van m-plaatjes. Een Spanjaard heeft me een paar weken terug een mailtje gestuurd. Hij is bezig zoiets op te zetten. Hij is wel handig met programmeren en websites bouwen. Ik zal met hem overleggen hoe we dit het beste kunnen doen. De wereld is ten slotte groter dan Nederland en met een wereldwijde registratie waar alle T2 clubs aan mee doen kun je veel meer bereiken.
|
|||
|
|||
![]() Goede ideeen Vincent! Inderdaad hebben we elkaar gemist. Zijn natuurlijk ook zoveel mensen ...
![]() Ik wist wel een beetje hoe jij er uit ziet (foto van Lomax; maar daarop stond je gezicht niet en da's wel zo handig natuurlijk ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ga ook nog eens informeren bij het CBS (daar verwijst het RDW naartoe), kijken of dat iets op kan leveren .. We komen er wel (langs welke weg dan ook ![]() Groetjes, Froukje |
|
|||
|
|||
![]() Was niet mijn bedoeling om je fotokunstje af te kraken Henkjan (zonder streepje goed he?!)
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Oke dan .. Henk Jan zonder streepje met spatie en met twee hoofdletters .. tricky naam hoor
![]() |