![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeer stijlvol Marcel, valt nie mee een foto te maken waarin geen garagedeur,
grindpad of jijzelf in de velg spiegelt ![]() ![]() wel ff een nieuwe kentekenplaat halen....dat maakt het geheel af ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahahaha, idd zeer lastig. Ik moet zeggen, vind dat de "bling" in het echt nog meer is, als op de foto's. En die nummerplaat, daar moet ik idd wat aan doen ![]() Verder iedereen bedankt voor de reactie's! |
|
||||
|
||||
![]() zo, dat staat erg netjes!
heerlijk.
|
||||
|
||||
![]() wat voor bandjes heb jij er omheen laten leggen??
|
||||
|
||||
![]() ZO SUPERSTRAK!! BLING!
Netjes hoor... daar kan je wel mee voor de dag komen! True Trunk Society materiaal! |
|
||||
|
||||
![]() Ik zit te kwijlen achter mijn scherm! Allemachtig wat supervet!!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() MMMMmmmm, likki likki likki
|
||||
|
||||
![]() heel, heel erg mooi geheel. de kleur van je auto past erg goed bij die gepolijste wielen. super!
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit.
|
|
||||
|
||||
![]() Knap werk !
|
|
||||
|
||||
![]() zeer mooi! Laat m'n broertje dit niet zien, die loopt ook al een tijdje aan die A3's te denken!
|
|||
|
|||
![]() in 1 woord UBER (mooi)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gheghe, f*ck, nu MOET ik gewoon ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee gewoon gaan met die banaan Mister Cool! Standaard A3's onder jouw grijze mobiel wordt de poep! Jettamaat!
|
|
||||
|
||||
![]() Er liggen 175/55/15 bandjes omheen...
@ mister cool Voor de juiste prijs zijn ze wel te koop hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat is dan wel zonde vind met zulke mooie velgen. Had dan 195/45 15 gekozen (iets platter en een betere wegligging) of 165/50 15 (veel platter maar een mindere wegliging). Nu heb je niet platte banden en een mindere wegligging.
|
|||
|
|||
![]() damn dat ziet er strak uit nu zit ik zelfs te twijfelen of ik mijn a3 yjes te polijsten
|
|
||||
|
||||
![]() Hoe zit het hier met deze mooie Jetta??
Nog veranderen gedaan?? Alles kits makker ? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Fototjes zijn overleden
![]()
1991 Jetta MK2 1.3 (sold) ![]() 1999 MX5 NB 1.6 (sold) ![]() 1990 Golf MK2 1.3 Low&Slow Daily ![]() 1998 Kawasaki Ninja ZX7-R ![]() 2003 Jaguar X-type (for the lady ![]() 1989 Golf MK2 GTI 16v (waiting to be fixed ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idd, foto's zijn overleden helaas, Veranderingen... tjah. A3's zijn allang geleden geruild tegen een setje 7+8J C2's In middens ook nog een setje 6+9J C2's erbij gekocht, dus van de zomer komt ie op 16 inch 8+9J C2's te staan ![]() (6+7J staan overigens te koop op dit forum) Verder wat leuke veranderingen hier en daar..