![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Slotboutdop lag in de auto omdat de spuiter deze nodig had. Spuiter is inmiddels aansprakelijk gesteld ja. Arjan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat IS toch geen chroom....heel goed, scherp van je. Je zou wel HEEL erg stom zijn om ze in de zelfde staat te verkopen ook. Maar goed, ik zeg ok niet dat dit die wielen zijn....de advertentie viel me op. |
|
||||
|
||||
![]() snap ook wel dat ze je opvielen
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Velgen zijn gevonden. Door een clublid van ons. Het adres waar ze liggen is inmiddels bekend bij de spuiter en de politie alleen vrees ik dat niemand ze terug durft te halen. Ze liggen namelijk op een plaats met heel veel huisjes op wielen.........
Arjan P.S. Iedereen bedankt voor het meezoeken. |
|
||||
|
||||
![]() Wat moet Frans Bauer met die wielen ?
Vraag me meteen af hoe je dan te weten komt dat ze daar liggen ... Of zitten ze onder een caravan ? |
|
||||
|
||||
![]() Die SCHIJTLUIZEN van een ******** moeten die dingen gewoon gaan halen, daar zijn ze toch voor???
Je weet G**D*** waar ze zijn en dan krijg je DAT gezeur, wordt echt HEEL erg triest van die mannen in die blauwe pakken |
|
||||
|
||||
![]() Iemand die stom toevallig daar moest zijn voor zijn werk. Het is om de hoek van de spuiterij...............
Maar ze zijn flink beschadigd dus maar beter dat het nieuwe wielen worden via de verzekering. Alleen het idee dat er geen fuck aan gedaan word............. |
|
||||
|
||||
![]() Niet alle mensen weten het verschil te benoemen tussen zilver en chrome... Ik zit vandaag in Barneveld, zal ik ff gaan kijken? LOL
![]() ![]()
I HAVE GONE TO FIND MYSELF If I come back before I return, keep me here. "Life will smile for you" "Frankly... I don't give a damn." Last edited by Marcski : 24-03-2004 at 12:03. |
|
||||
|
||||
![]() gloeiende gloeiende tyfus.....moeten wij doen, plukken ze je helemaal kaal......
|
|
||||
|
||||
![]() Scheren van te voren helpt enorm ..
|
|
||||
|
||||
![]() ja lach maar tot je zelf de sigaar bent van die aso's. Mooi KUT.....kep op een steenworp afstand ook zo een pokke kamp liggen en iedere morgen weer hoop ik dat ie er nog staat...BOM dr op....zo een oversized fles napalm wil wel es helpen.
|
|
|||
|
|||
![]() Die spuiter in Alblasserdam... was dat toevallig Autoschade Vinkenwaard?
|
||||
|
||||
![]() Niet dat ik een kamper ben ofzo of dat ik ze wil verdedigen maar ik vind wel dat jullie ff op je taalgebruik moeten letten met kut kampers enz... enz..
|
|||
|
|||
![]() Quote:
juist, er zitten genoeg goeie bij.... |
|
||||
|
||||
![]() dat mensen nou niet zelf wat geld kunnen sparen om zoiets te kopen!!!
![]() maar goed, ik zal uitkijken
|
||||
|
||||
![]() Quote:
goeie wietkweekers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
volgens mij waren de wielen alweer terecht.....gespot bij het locale woonwagenkamp. |
|
||||
|
||||
![]() Klopt, Archief!