![]() |
|
||||
|
||||
![]() als het goed is bestaat die kit oa.uit 2 opzetstukken voor de spatborden,
en een verlengstuk voor de motorkap. verlengstukken heb je ook nodig, want normaal gesproken valt je koplamp gelijk met de voorkant van het scherm. de neus wordt ahw iets verlengd. vroeger, toen ik nog jong was, waren die grilletjes net nieuw..stonden toendertijd ook in de tuningblaadjes..(autokracht en zo...(1987??)) ![]() damn, ik wordt echt wel oldschool... btw die zwarte , stond volgens mij vorig jaar op de golfrecordday? |
|
||||
|
||||
![]() Erg vet, maar lijkt mij vrij kansloos om 100 mensen bij elkaar te vinden die er een van je afnemen (hoe wilde je dat ook coördineren?!)
Jij moet er zelf 100 stuks afnemen zeggen ze (dus €75.000 voorschieten) en dan moet je maar zien of iedereen zijn belofte nakomt.. Petje af als het je lukt! Ik zou ze dan zelf maken, soldeerbout en paar oude grilletjes versmelten en als je netjes werkt, kan je ook een superresultaat hebben. Je moet alleen zorgen dat je koplampen verder naar binnen vallen. Zit er ook een andere slotplaat m.b.t. de diepvallende lampen bij Orciari? Succes!