![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat stond ook allemaal op mijn lijstje
![]() alleen hoe heb je de aandrijfassen gecombineerd? en de radiator is tog niet zoveel verschillend als van een 16v |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de 100mm flenzen op de versnellingsbak laten zitten. Daardoor moest ik wel de 100mm homokineten gaan gebruiken van de golf 2
![]() De korte aandrijfas van de golf 2 pastte bij mij zonder problemen. De lange as is een ander verhaal. Daarvan heb ik de binnenste homokineet passend gemaakt op mijn golf 1 as. Hier heb je wel een draaibank voor nodig. Je kan ook gewoon de assen van een scirocco 16v gebruiken en ben je gelijk klaar. Nadeel is dat ze zowel 2e hands als nieuw aardig wat centjes kosten.
|
||||
|
||||
![]() ik kom ze dus nergens tegen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ oergolf heb je trouwens nog een foto van hoe je je brandstof systeem hebt zitten onder de auto
|
|
||||
|
||||
![]() Dit is hoe ik de as heb aangepast. Is een lichte ingreep die je bij elke draaierij of boer met draaibank kunt laten uitvoeren. Hoeveel eraf moet weet ik niet meer precies.
![]() Foto's van het brandstofsysteem is al zoveel naar gevraagd dat ik ze maar in mijn album heb gezet. Dat is hier te vinden
The best way is a VW Golf S16 ![]() Last edited by oergolf : 07-06-2006 at 15:27. |
|
||||
|
||||
![]() hahaha mooi dank je wel dan is probleem ook sneller opgelost
![]() dat rooie gebied word dan weg gedraaid? |
|
||||
|
||||
![]() vanavond mezelf dit maar kado gegeven
![]() je raad het al een 16v met subframe en alles van de week er maar af schroeven en dan het blokje vast hangen ![]() en dit is hem en dan komt het beroerde alles aansluiten word f priegelen met de injectoren dat vat ik nog niet hellemaal |
|
||||
|
||||
![]() als je een helpende hand nodig hebt/vragen hebt of wat dan ook... stuur me een mail of PM, ik ben ook een 16v in een 1 aan t bouwen.
Ziet er goed uit tot nu toe.. je gaat al rap vooruit! succes, ik blijf t volgen!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Beetje late reactie, maar idd dat rode moet je afdraaien, wijst zich vanzelf.
|
||||
|
||||
![]() heb nu 16v van een rocco gevonden nu maar hopen dat die man nog opneemt kan ik die ophalen en dan zet ik het blok erin en later in de week de boel omstekkeren hopen dat het allemaal gaat lukken....
|
|
||||
|
||||
![]() @ tommy cc
zal ik zeker doen |
|
||||
|
||||
![]() blokje ligt erin na aardig wat vastzittende bouten en moeren die met grof geweld los moesten komen,,
nu is het enige wat ik nog moet hebben een brandstof pomp en de aandrijfassen dus dat word lekker zoeken ![]() maar mijn wiel is nog steeds scheef en kan er maar niet achter komen wat het nou is zal snel foto's posten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
1 aandrijfas heb je al; de korte van de golf 2. Alleen nog even de lange van de golf 1 aanpassen. (ik neem aan dat het een 1.5 was wat er in lag) Of je past allebei de golf 1 assen aan voor de 100mm homokineten. En je uitlaatsysteem, heb je dat al? Succes ermee (en post nog eens wat foto's joh ![]()
|
||||
|
||||
![]() had wat probleempjes met mijn telefoon om foto's op de mac te krijgen
maar foto zeggen meer dan woorden ![]() @oergolf nog geen uitlaatsysteem zou gister een mooi uitlaatje op halen in musselkanaal ben ik onderweg belt die gast af dus die moet ik zoeken |
|
|||
|
|||
![]() lekker bezig met dit warme weer zo midden op de parkeerplaats
![]() was ook ooit mijn idee om te doen alleen is niet gelukt [rijd nu in de auto waar het blok uit moest komen] |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hebt een PB |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
schoolplein :P altijd grappig als er nog school is en rol het hok uit de kelder van de school :P |
|
||||
|
||||
![]() is er trouwens iemand met een aansluit schematje van de kabelboom van een gti dat werkt mischien wat sneller dat hoe ik het nu van plan ben :S
|
|
|||
|
|||
![]() kabelboom van een EG/DX of een EV als basis en die pas maken
|
|
||||
|
||||
![]() ben van plan om de orginele kr kabelboom te gebruiken die ziet er nog goed uit geen slijtage plekken alle stekkertjes zitten er ook nog aan etc.
maar ik heb liever een schematje avhter de hand zodat ik weet waar alles ongeveer moet zitten |