![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja, dat klopt. Was vorig jaar een keer bij hem en heb ze zien liggen, het is niet dat ze lelijk zijn of zo, maar ze kunnen roder inderdaad !!!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het zijn in ieder geval geen originele delen, dat kan ik je nu al wel vertellen. Maar hier even een foto van wat de bedoeling is: Dit moet het zijn !!!!! Als je een optie hebt, hoor ik het graag. Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() owkee, k heb net gebeld, en die kerels weten wel t een en ander van VW, maar hij had deze lichten nog nooit gezien...
tenminste, hij kende ze wel, maar dan als zijnde helder, of de niet-heledere witte lichten met rood-gespoten onderkant... (adempauze ![]() ik stuur hem effe deze foto door, die je hier hebt staan en hij zou t effe verder uitzoeken, want hij was nou ook wel nieuwsgierig mocht ik wat te weten komen laat ik t hier wel effe horen heb je nog andere foto's dan stuur je ze maar effe door naar breadfan83@hotmail.com of je voegt me effe toe greets, chris edit, nou zie ik hier op de tweede pagina dat je opeens de rode zoekt... welke moeten het nou zijn? rood-wit of rood-rood? Last edited by breadfan83 : 18-01-2006 at 12:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou, eerste optie is helemaal rood.......dus de laatste foto !! 2e optie is rood-wit. Maar alle info is welkom eigenlijk !!!! Alvast bedankt Grtz............. LRR
|
||||
|
||||
![]() ben zelf op zoek naar een ander setje standaard achterlichten omdat me lichten beschadigd zijn en zit vocht in. nu zijn standaard achterlichten niet zo duur. zou het mooi worden wanneer ik deze spuit met die rooie verf die speciaal voor achterlichten is. iemand een idee? en zou het mooi staan bij mijn antraciet kleurige golf?
levi's
"I Only Support Gay Marriage If Both Chicks are Hot" Last edited by levis : 19-01-2006 at 14:44. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je het netjes doet, dan kan het er mooi uitzien. En bij een antraciet kleurige golf lijkt het zekers goed. Heb nl een poster in de garage hangen van zo een met rode achterlichten !!! Grtz........... LRR
|
||||
|
||||
![]() thanks, dan maar eens proberen, eerst setje achterlichten scoren, maar daar wordt aan gewerkt. zal ook eens ff me stapel vwspeeeds en vwscene's doorbladeren.
levi's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die antraciet grijze staat in een VW-WOB van enkele jaren terug. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() waarom geen compleet rode achterlichten?
![]()