![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe die gaat worden met de Sebrings
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Sebring blijft een mooie velg, zal zeker wel goed staan onder je polo.
Ben benieuwd naar de fotos.
|
||||
|
||||
![]() Vandaag het laatste wiel ook gespoten.
Nu nog wachten tot de bandjes binnen zijn en dan monteren. Word vervolgd ! |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag de banden en velgen gemonteerd.
Ik heb toch maar voor 195-45-15 gekozen ipv 185-45-15. Ik moet zeggen dat ik het totaalplaatje wel een mooi resultaat vind geworden zo. Zal morgen bij daglicht eens foto's nemen en proberen te plaatsen. |
|
||||
|
||||
![]() de foto's :
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() En vervolgens niemand die reageert..
![]() ![]() Vind het een erg mooi subtiel Polootje zo, kleur staat ook prachtig!
|
|||
|
|||
![]() vind hem super op de sebings
die dingen doen het op elke auto goed volgens mij |
|
||||
|
||||
![]() Mooie polo! Sebrings doen het altijd goed, maar dat weet iedereen dat ik dat denk
![]()
|
||||
|
||||
![]() ziet er netjes uit idd
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() erg netjes die sebrings!
Leuke kleur ook.
|
||||
|
||||
![]() Sebrings staan altijd, maar de hele auto is een plaatje
|
|
||||
|
||||
![]() plaatje....!!!
|
||||
|
||||
![]() De polo moet helaas het veld ruimen voor een lease auto van de zaak welke ik per 1 september ga krijgen van mijn nieuwe baas.
De polo wordt eventueel met sebrings en nieuwe bandjes maar zonder schroefset verkocht. Of met 14" sportvelgen met zo goed als kale winterbanden. Zie mijn advertentie bij auto's te koop aangeboden. Natuurlijk blijf ik wel vw rijden voor de hobby want de jetta 1 gaat weer flink onder handen genomen worden met oa een ander interieur en een gereviseerde 1.8 dx motor. Bedankt voor de (Late)complimenten allemaal. ![]() ![]() groetjes |
|
||||
|
||||
![]() Wat ga je rijden voor de lease dan....???
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een Renault Senic. ![]() Deze auto had mijn voorganger.Nog een jaartje en dan mag ik zelf een nieuwe auto uitkiezen. De Renault zou mijn keus zelf zo 123 niet zijn geweest maar wie weet bevalt ie erg goed. Waarschijnlijk ga ik hem op de 30e ophalen om vervolgens op 1 September aan mijn nieuwe baan als vertegenwoordiger te beginnen. |