![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ! vind ik ook , meer werk ![]() nee, alle gekheid op stokkie , vind de S4 's er mooier onder. |
|
||||
|
||||
![]() wat vind je zelf?
de kracht van het volksforum vind ik altijd dat forummers hun eigen idee hier laten zien en weinig hechten aan de grote stroom.. dus doe je eigen ding..
|
||||
|
||||
![]() lekker tegen de stroom in
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik denk
![]() ![]() Bedankt voor de reakties, ga die gele "zooi" wel weghalen, sta er niet altijd bij stil maar nu met die foto wel! Ik wens iedereen hele fijne feestdagen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oh ja de Schnitzers worden nooit verkocht (zoals ik er nu over denk ![]() Er staat als het goed is hier nog wel ergens een setje 15 inchers te koop! |
|
|||
|
|||
![]() Zo staan ze er nu bij, voor de beeldvorming
|
|
||||
|
||||
![]() die cabrio is echt zeer mooi! erg mooie kleur!
|
|
||||
|
||||
![]() Superbakken hoor!!
|
||||
|
||||
![]() Die Schnitzers staan gruwelijk goed onder je cabrio! Mooie collectie autos overigens!! mooi hoor
|
|
||||
|
||||
![]() zoooo 2 hele mooie bakkies.
wielenkeus goed verdeeld onder die 2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Super niks meer aan doen ! |
|
||||
|
||||
![]() Zo even voor het idee
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor de vele reakties
En @ Erik M bedankt voor het Shoppen, zo te zien heb je het vaker gedaan ![]() Denk dat ik het voorlopig even zo laat en dan na de winter de S4's onder de cabrio (tenzij ik dan alweer wat anders heb) en de Schnitzers gewoon weer onder de G60. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep, was mijn idee -toen- ook .. ![]() Porsche 16" 993 cup .. zijn er in 7J et55, 8J et70 en 9J et70