Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 19-12-2005, 16:55
bugdaddy's Avatar
bugdaddy bugdaddy is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Ik heb geloof ik wel eens een wedstrijdje tegen ze gereden (zeker weten doe ik dat niet, maar de auto komt me erg bekend voor) , maar het zijn van die lelijke Mille Miglia "Porsche" Cup1 velgen

Verder hadden wij zoals linnie al vermeldde er niets mee van doen

Ben het helemaal met je eens Kevin.....heel lelijk die nep porsche velgen!!

(wel toevallig dat jij en ik allebei ook een auto op neppers rijden )
Old 19-12-2005, 16:57
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Als je een pistool tegen je hoofd krijgt ben je in mijn ogen zelf ook geen lieverdje dus geen medelijden met deze jongens.

Dat snap ik niet... kijk als ze nu zelf ook een pistool hadden... sja... Maar als je een ruzie hebt gehad, en je gaat verhaal halen, kan dat nog vrij onschuldig zijn.... Maar als dan opeens de pa van die gozer met een pistool aan komt zetten..... Als je dan zelf al geen lieverdje was, dan had je dit verwacht, was je niet geschrokken, en zou je niet in paniek raken...

Maar wat ik stom vind... Hij rijdt een VR6.......... zoek de snelweg, en geef gas....... klaaaar! Doe later alsnog aangifte.

Enniewee.... WHO CARES!

Ik ben zelf iig niet het type voor ruzie, en zeker niet het type voor verhaal halen.

Maar goed, ik heb zelf eens met een paar klasgenoten voor een stel idioten moeten rennen, en zouden we ook het politiebureau binnen, maar was dicht.... In zown achterstands kut gat hier in friesland, heb je van die mongolen die als de drank op is wat anders interessant gaan verzinnen... En zochten ruzie... Wij wouden weg... Houden ze 1 tegen... een ander trekt zijn bek open... en het is mis. Maar wat doen die stakkers... met hun dronken harses in zown verrotte 316 wat heen en weer scheuren, en achter ons aan... Dus wij door tuinen enzo rennen om die stakkers zien kwijt te raken... Klasgenoot van me die we kwijt raakten kwam ze tegen... Ze hadden em zeg maar "gevonden", en die heeft 1 van hen het ziekenhuis in gemept toen... Die raakte ook in paniek, en werd blind... En maar goed ook....

(paar maand later werd er daar iemand doodgereden in een woonwijk..... TUIG!)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 19-12-2005, 17:40
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Tommy
Dat snap ik niet... kijk als ze nu zelf ook een pistool hadden... sja... Maar als je een ruzie hebt gehad, en je gaat verhaal halen, kan dat nog vrij onschuldig zijn.... Maar als dan opeens de pa van die gozer met een pistool aan komt zetten..... Als je dan zelf al geen lieverdje was, dan had je dit verwacht, was je niet geschrokken, en zou je niet in paniek raken...

Maar wat ik stom vind... Hij rijdt een VR6.......... zoek de snelweg, en geef gas....... klaaaar! Doe later alsnog aangifte.

Enniewee.... WHO CARES!

Ik ben zelf iig niet het type voor ruzie, en zeker niet het type voor verhaal halen.

Maar goed, ik heb zelf eens met een paar klasgenoten voor een stel idioten moeten rennen, en zouden we ook het politiebureau binnen, maar was dicht.... In zown achterstands kut gat hier in friesland, heb je van die mongolen die als de drank op is wat anders interessant gaan verzinnen... En zochten ruzie... Wij wouden weg... Houden ze 1 tegen... een ander trekt zijn bek open... en het is mis. Maar wat doen die stakkers... met hun dronken harses in zown verrotte 316 wat heen en weer scheuren, en achter ons aan... Dus wij door tuinen enzo rennen om die stakkers zien kwijt te raken... Klasgenoot van me die we kwijt raakten kwam ze tegen... Ze hadden em zeg maar "gevonden", en die heeft 1 van hen het ziekenhuis in gemept toen... Die raakte ook in paniek, en werd blind... En maar goed ook....

(paar maand later werd er daar iemand doodgereden in een woonwijk..... TUIG!)

On topic graag
Reply With Quote
Old 19-12-2005, 18:04
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

@Bugdaddy
Maar die neppers zijn hem heel wat lelijker dan die van mij (vind ik persoonlijk, mijne zijn ook 18 inch ziet wat beter uit onder een golf 4)

@Tommy Volgens mij is het geen vr6... Anders heeft ie zich de vorige keer gruwelijk verschakeld, met 125pk standaard red je het niet van een vr6
Reply With Quote
Old 19-12-2005, 18:47
Michiel86c's Avatar
Michiel86c Michiel86c is offline
VW Addict

Quote:
Originally Posted by Tommy

Zo snel is een VR6 nou ook weer niet... 1.200kg en 174pk...

het polo 86(c) register
Reply With Quote
Old 19-12-2005, 19:19
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

oke oke oke.....
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 20-12-2005, 12:52
Big_Mac_Mark's Avatar
Big_Mac_Mark Big_Mac_Mark is offline
Married to PC

Met 4 man op de loop voor 3 man Ik ga in mijn remi nog niet voor 3 man op de loop!

- Honda CBR 900 RR Fireblade, 1998

ZU RISIKEN UND NEBENWIRKUNGEN LESEN SIE DIE PACKUNGSBEILAGE UND FRAGEN SIE IHREN ARTZT ODER APOTHEKER
Reply With Quote
Old 20-12-2005, 13:05
Fabian_GTI's Avatar
Fabian_GTI Fabian_GTI is offline
VW Fanatic

Send a message via MSN to Fabian_GTI

3 man met met knaldingen en 4 man die in t z'n broek doet......
Old 20-12-2005, 23:21
Sponze®'s Avatar
Sponze® Sponze® is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Met 4 man op de loop voor 3 man Ik ga in mijn remi nog niet voor 3 man op de loop!

Jij bent in je eentje al 3 man
4 man gaan voor jou ook op de loop

Maareh... Tsja... Wat moet ik hier
over zeggen? Was zelf niet zo gauw
naar het politiebureau gevlugd denk ik,
maar ja...
Reply With Quote
Old 22-12-2005, 13:07
Rutger's Avatar
Rutger Rutger is offline
Postwhore

hahaha dan spoor je toch echt niet
Reply With Quote
Old 22-12-2005, 13:17
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Michiel86c
Zo snel is een VR6 nou ook weer niet... 1.200kg en 174pk...

Dat wilde ik nou net zeggen ,een vr6 is niet zo heel erg spectaculair,het is comfortabel thats all
Reply With Quote
Old 22-12-2005, 13:43
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life

Send a message via MSN to richard-polo

ik wil jullie nog wel eens zien als er een 9mm op je gericht word. lieverdje of niet!! daar is niemand blij me en heeft iedereen schrik van ongeacht of je nou een zware crimineel bent of een schijtert....
denk dat ze flink geschrokken zijn van pap hehehe sommige vaders valt nu eenmaal niet mee te spotten. erg begrijpelijk..

grote praat allemaal en als puntje bij paaltje komt vluchten wel allemaal
vuisten die bestaan de laatste tijd niet meer.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules