![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alex,wat moet ik toch zonder jou!!! je bent geweldig!!! |
|
||||
|
||||
![]() enne.... Bert van BS-tuning (met die knalgele golf 3 variant op airride) heeft toch ook es een vr6 turbo golf 3 gebouwd met dik 300 pk?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() A.K.A. BeetserSee (vlakbij Wörthersell'n ![]() Binnenkort meerdere foto's hiervan op mijn site ![]() Last edited by Sponze® : 10-11-2005 at 00:11. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
euhmmm,ja en nee. der is een poging ondernomen,maar die is nooit afgewerkt |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() johnny's auto vw team brabant |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() marten van vw speed met zn golf 2 met golf 5 2.0 fsi blok derin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hihihi.was je al een slag voor. heb hem gisteraaf al toegevoegd... moet hem nog ff pb-en over specs etc.. @ baskenot.marten staat al in de hall sinds hij reportage had in de vw scene check ff deze link dames en heren.alvorens u met nieuwe wagens aankomt ![]() http://xsbb.nl/phpbb/index.php?id=V...371845ec73e6fd1 mvg miquel |
|
||||
|
||||
![]() Er zijn ook wat jongens bezig met turbo's op het vwforum. Onder andere eentje in een zwarte golf 1 (golfcreations?) en jelmer met zijn groene type 2 turbo.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
trailerqueen! ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
we zijn mijn eerste kleur nog vergeten ![]() ![]() ![]() ?-9-1999 ![]() en topic gelijk weer boven aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() word van de week toegevoegd ruud.
en wat het topic betreft. zoveel turbo motoren zijn er dus niet in nederland... kreeg meer respond op de 16v g60's |
|
|||
|
|||
![]() Mijn golf 2 16v turbo...
|
|
||||
|
||||
![]() Ik kwam pas geleden een gast tegen die vertelde dat hij een g60 met turbo (beide dus) in zijn auto kreeg omdat zijn pas gereviseerde g60 kompressor in de soep was gelopen. daarom mocht hij een ander blok uit zoeken dat hij graag wilde... ben benieuwd of iemand dit kan bevestigen, id is wel leuk iig en je ziet het nog niet zo heel erg vaak. bedrijf waar het om ging zat volgens mij in krabbedijke ofzoiets
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehehe nog ff wel ja, is bijna klaar volgens mij |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
enige project wat ik van zo'n omvang weet is roy koenen/jeroen diks golf 4 quattro. schijnt niet zo makkenlijk te zijn zo'n motor te bouwen. lijkt me een beetje onzin.. een compressor motor is veel en veel goedkoper dan een motor met zowel een g-lader als een turbo.. als er iemand andere ideen heeft hoor ik het graag.. |
|
||||
|
||||
![]() t was ook in een café dat ik dit verhaal hoorde van een overenhousiaste gast dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ziet er netjes uit. Heb je nog specificaties van de motor?