![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kop op man golfie is nog te redden hoor laat zijn verzekering maar mooi voor de herstelkosten opdraaien
|
||||
|
||||
![]() Hier even bijwerken, de Golf is dus Total loss, knik in de zijschermen achter etc
![]() ![]() Paar dagen terug de nieuwe auto opgehaald ![]() Een 523 Touring Automaat. Zaten een paar lelijke 18`ers onder, meteen deronderuit geknikkerd en een setje styling 95 eronder gezet, 19` voor 9J achter 10J plannen: Klein deukje ui het zijscherm laten halen en de voorste deur aan de bijrijderskant laten spuiten Schroefset Ramen zwart Zwart interieur Originele xenon koplampen Us modules Genieten ![]() ![]() ![]() ![]() Vandaag even 2 nieuwe bandjes erop laten leggen ![]() ![]() ![]() Lag eerst 255/35R19 op, nu 245/35R19, kan die dalijk mooi zakken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vond het al vreemd dat je van een e36 naar een mk2 ging
![]() Mooie aankoop die e39, fijne wagens. Style 95 staan er ook mooi onder, heb ik er ook onder gehad ![]()
|
||||
|
||||
![]() Beste omruil. Ik heb een e46 touring en rijdt ook zo heerlijk.