![]() |
|
||||
|
||||
![]() relaxed een 5-deurs!
|
|
||||
|
||||
![]() ff bezig geweest met mn velgen
op de foto zit er voor 50 hoog onder maar zal er zo 45 hoog opzetten, dan komen die van 50 achter ![]() ![]() vind t zelf een hele verbetering...erg blij mee nu is de volgende stap mn uitlaad ik heb zelf al een schrick sr 1 eind demper, die wil ik drop, en zoek nog een middendemper iemant zoiets liggen of enig idee wat t kost? hoor t graag ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hoe ziet die eind demper eruit?
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() demper ook te koop? :p
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die sebering wel, SR 1 niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is er op die demper een plaatje gepopnageld met het Schrick logo en SR1 erin gestanst?
Zo ja, dan is deze geschikt voor Golf 1, want voor de golf 2 was er namelijk SR2.... Zit dit er niet op, dikke kans op imi. Mag de pret verder niet drukken hoor!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
staat in de demper zelf gestanst, nummer en dr. schrick sr 1 enz enz, geen gepopnageld plaatje, wat t is is t, ik vind m mooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat is goede handel zo een demper..................;-)
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel interesse in de velgen. Ik hoor het wel als je ze kwijt wil.
bvd martijn |
|
||||
|
||||
![]() dan zal ik hem vaak zien want je woont vlak bij mij.......die foto is toch van de westerweg?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja indd, jij woon tegen t spoor daar achter...zag m laatst staan, ben normaal niet van de uitbouw, maar deze is echt helemaal compleet, erg netjes, zal wel s langs rije ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is prima dude
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Strakke wagen effe een paar mooie spaakwielen eronder en klaar hij is al mooi aan de grond en een g60 maakt ook een superr geluid succes ermee
|
||||
|
||||
![]() Ik zag je nog rijden vanmiddag rond 13-30 bij het politiebureau daaro bij het stoplicht. ik stond 4 autos achter jou in mn vr6
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en niet ff toetere ![]() |
|
||||
|
||||
![]() We stonden allemaal voor het stoplicht, je weet hoe druk het is dus als ik ga toeteren kijkt iedereen naar me
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi ding hoor! hoe en hoever issie verlaagd?
|
||||
|
||||
![]() nette aanwinst. Is de motor verder nog standaard?
|