![]() |
|
||||
|
||||
![]() tering wat zijn die hout accenten briljant!
|
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig Rene!
|
|
||||
|
||||
![]() Lekker hoor Rene
p.s. Hoe gaat het met het hakken? ![]()
Mijn Octavia Combi 2.0 TDI Daily Project Last edited by Dr Low : 22-02-2006 at 18:35. |
|
|||
|
|||
![]() superauto, een van mn favorieten!
|
|
||||
|
||||
![]() heey gaaf man!!!
bekend radiootje trouwens
|
||||
|
||||
![]() coole golf!
miamiblau is helemaal goed! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hij wordt steeds mooier
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding!
Verbeteringen zijn daadwerkelijk ook echt verbeteringen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gaaf ding man! super interieur ook..! ben benieuwd hoe die 13" gaan staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() 3-delig 13 inch... ff denken...
Ik kan me een Derby van '77 herinneren die qua kleur wel wat aan jouw Golf doet denken...mét 3 delig 13 inch... ![]() Zit ik in de goede richting?? ![]() Verder: gaat zoo doorch! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Yep!! ben er nog steeds erg blij mee!! Quote:
hmm wat zal ik daar eens op zeggen... SSST ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zeg niks, ik weet niks...
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mooie golf I, veel geluk ermee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mocht je ooit het gekke idee krijgen om die blauwe Golf Mk1 te verkopen..... stuur mij AUB een PM/MAIL of rooksignaal want ik kom het direct ophalen ![]() '77-er Miami blauw ![]() ps. zie PM ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dank u!!
![]() De wielen zullen alleen helaas nog niet klaar zijn voor de volksforum meeting ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijd om weer langs te komen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik kom binnenkort weer eens lang idd, toch maar eens een zaterdag vrij vragen hebben we wat meer tijd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Volgens deze thread is deze Golf dus verkocht?
![]() http://www.volksforum.com/forum/sho...referrerid=3563 EDIT: heb hem ff opgezocht in het te koop gedeelte, daar stond-ie inderdaad. Jammer joh! Wat wordt zijn opvolger? Last edited by Arnaud : 25-03-2006 at 21:40. |
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt!! Ik heb de golf verkocht aan Ronald!!
Het is allemaal in sneltrein vaart gegaan, maar het balletje ging rollen toen ik een geweldig stoere auto tegen kwam op internet. De twijfel sloeg aan, en ben eens gaan overleggen met m'n broer. Uiteindelijk besloten de golf te koop te zetten, en morgen ga ik als de volksforum meeting voorbij is, kijken naar de mogelijke opvolger. ![]() Ik waag nu enig sinds wel een gokje, want als het niks is, zit ik zonder auto. ![]() ![]() Ik hou het nog even stil, wat er nu gaat komen. Zodra de deal rond is open ik natuurlijk direct een nieuw project topic!! ![]()
Proud Member of Dub05 Last edited by RenéDub : 25-03-2006 at 22:38. |