![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Gebruik radiateur van 1e model Scirocco. Aandrijfassen gaan we op maat maken. Zal draaien op originele ECU. |
|
|||
|
|||
![]() Als je startblokkering verwijderd moet hebben kan ik je wel mee helpen. Als je ecu nog niet vrij is.
|
||||
|
||||
![]() Mooie ombouw hoor Mattijs!
Ben benieuwd naar de vorderingen en hoe het j gaat bevallen, tof!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt Herm ![]() Heb jou topic ook eens even bekeken, ook echt dikke ombouw! Planning: Paar kleine dingen aanschaffen. Dan starten, als alles dan goed loop gaat motor er weer uit. Paar kleine onderdelen van motor spuiten. Alle overige gaten van motorruim dicht lassen, motorruim laten stralen en dan het motorruim opnieuw in kleur zetten. Als alles mee zit wil ik mischien aankomende winter de buitenkant gaan aanpakken. |
|
|||
|
|||
![]() Hey Matthijs,
Net even je topic gelezen, nog maar 2 pagina's maar wel al heel wat gedaan!! zie er allemaal heel goed uit. Hopen dat je hem snel ik de kleur hebt ![]() Goed bezig hou deze in de gaten! |
|
|||
|
|||
![]() Tijdje niks op forum gezet, maar zeker niet stil gezeten.
Motor heeft inmiddels gedraaid, was nog wel even gekloot. Maar is uiteindelijk toch gelukt. We hadden zelf kabelboom etc aangepast dus was wel even spannend of we alles goed hadden gedaan. Maar alles werkt naar behoren! Corrado heeft daglicht ook weer een keer gezien sinds een jaar. ![]() Ben toen buiten begonnen met het verwijderen van de coating in de wielkasten. Kon mooi buiten, lekker in het zonnetje ![]() ![]() ![]() Daarna heb ik motorruim ook ontdaan van zijn coating, want alle gaten die niet worden gebruik worden dicht gemaakt. En ook zal motoruim opnieuw in de lak gezet worden. ![]() Omdat ik ook de bodem roestvrij en opnieuw in de coating wil, en geen zin had om onder de auto te liggen, hebben we een kantelbok gemaakt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgende stap is dus, verrote delen laten fixen en dan coating er op. Ook nog andere remmen gekocht voor de Corrado ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig Matthijs, heerlijk interieur ook! Als je er ooit vanaf wilt.. haha
|
||||
|
||||
![]() Cool, zie deze voor het eerst, dik project hoor.
Je smaak voor remklauwen is wat mij betreft beter dan die voor bier ![]() Ik volg |
|
|||
|
|||
![]() Laatste tijd is kameraad van mij druk bezig geweest met het uitslijpen van de verrotte delen en nieuwe delen er in te zetten.
Dorpels waren aan bijdekanten voor en achter rot. Bovenin bij de tank ophanging was meer roest dan ijzer. Ook zijn we begonnen in het motorruim. Bijna al het las werk is klaar. Hierna kan de coating er weer op. Foto's zijn wel allemaal crappy telefoon kwaliteit. Maar komt er steeds niet van om ff met Dslr paar plaatjes te schieten ![]() Begin van het in de grondlaag zetten. ![]() ![]() ![]() ![]() Koker weer hard ![]() ![]() Wielkasten ook weer netjes ![]() Even voor de lol hitteschild er weer onder ![]() Genoeg over de bodem, heb tijdje terug GFK Mücke verbrede voorschermen gekocht voor de Corrado. Deze alvast maar even pas gemaakt. ![]() ![]() Laatste update voor dit moment. Alle onderstel rubber en motorsteunen gekocht van PU. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goede solide basis. Hoeveel breder zijn de voorschermen?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Schermen zijn 3cm breder ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() serieuze werken! heel erg netjes benieuwd naar de rest van de vorderingen op dit project
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
![]() Mooi project, wordt serieus aangepakt
![]() |